SZIASZTOK!Ennek a történetnek a végére értem és így is terveztem lezárni, mégis dolgozni kezdtem a következő részén, mert van egy csomó ötletem, amit meg szeretnék veletek osztani.
Addig is, pár érdekesség a történetről:
- Georgina neve a Büszkeség és balítélet (Jane Austen) Georgiana Darcy-jának egyik változata.
- Több, mint 3 (!!!) éve kezdtem el írni, pedig olyan, mintha tegnap pötyögtem volna be az első részt.
- Michael külseje megálmodásában Sam Claflin-nek is szerepe volt.
- Fogalmam sem volt, hogy merre fog haladni a történet, egyedül abban voltam biztos, hogy Michael és Georgina nem maradhat együtt a végén és nem szerettem volna valami szirupos szerelmes sztorit írni (még ha akaratlanul néha olyanra sikeredett). Nem hiszek annyira a boldog befejezésekben, szóval nem is szerettem volna úgy lezárni, hogy minden dolog a helyére kerül és ellovagolnak a napfelkeltébe.
- Lett volna benne egy álomjelenet, ami azután történik, hogy Georgina Drakuláról mesél az angyalnak és amiben Michael és Drakula leisszák magukat, de túl bizarr lett szóval inkább kihúztam.
- Összesen 33 fejezetből és 76.467 szóból áll.
De nem is húzom tovább az időt....
A folytatás "SZÉLCSEND" cím alatt megtalálható a munkáim között, az első fejezet még a héten érkezik!😊
~
Fülszövege:
" Miután Georgina és az angyal Michael útjai elválnak egymástól, hiába kellene, hogy egyszerűbb legyen az élet, csak romlik a helyzet.
Georgina kénytelen az emberek között is bujkálni, mielőtt kitudódna, hogy egy angyalnak segített, és mindenki az ellenségévé válna. Az Ellenállás egyik vezetője pedig nem más, mint a halottnak hitt nagybátyja, és éppen azon dolgozik, hogy megsemmisítő csapást mérjen az angyalokra, ahol a helyzet a polgárháború széléhez sodródott. Úgy látszik képtelen megúszni anélkül, hogy ne keveredjen bajba minden nap, így hamar azon kapja magát, hogy újra szövetségre lépett egy angyallal, csakhogy ezúttal egy kevésbé mogorvával, aki szívesen néz már kora délutántól kezdve az üveg mélyére.
Mindeközben a többi angyal arra vár, hogy új Hírvivőjük legyen, azonban a legalkalmasabb jelöltnek és a társainak nyoma vész nem sokkal azután, hogy elhatározta magát, hogy vállalja a feladatot. Michael rájön, hogy csak úgy védheti meg a szeretteit, ha visszalép, és ezzel hagyja, hogy az érzési fontosabbak legyenek számára, mint a kötelességtudat, még ha ez ellentmond mindannak, amiben hisz.
Ezt nem mindenki fogadja el és az ellenségek egyre gyűlnek mindkét táborból, miközben Georgina és Michael egyre távolabb sodródik egymástól és attól, akik egykor voltak. "
~
~
Mindenkinek nagyon szépen köszönöm, aki olvasta, a kommentek pedig mindig feldobták a napomat! Utána mindig kedvem támadt folytatni, pedig többször majdnem félbehagytam.
Boldog vagyok, hogy, befejeztem, ez volt az első történetem itt a Wattpadon, de nem az utolsó!😊
BINABASA MO ANG
Máshonnan (Angelfall Fanfiction) ⭒BEFEJEZETT⭒
FanfictionGeorgina kénytelen egyedül boldogulni az angyalok alászállása után maradt apokaliptikus világban, amíg nem találkozik egy különös idegennel, akinek a személyében az általa vágyott odaadó társra talál és, aki nem utolsó sorban bosszantóan jóképű is...