22

22 7 0
                                    

Afizy haris p.o.v

Aq mendekati meja di bilik tidurku.
Sampul putih  ku buka.

Tawaran menyambung pelajaran
Brunei darussalam.

Tahniah afizy haris.

Anda diberi tawaran memasuki
**********blablablablabla********

Ya.. Perbincangannya dengan The triplet itu adalah mengenai tawaran ini.

Dia merenung borang itu lama.
Kembarnya belum lagi tahu mengenai tawaran ini..

"well... Cepat atau lambat.. Kita tetap akan berpisah.."afizy mengambil pen lalu menanda tangani borang tawaran tersebut.

"tapi... Maaflah. Mungkin... Aq orang pertama yang tinggalkan korang"
Sempat dikerling gambar mereka bertujuh di banner perasmian twinzz cafe

Dia membuka fon dan membuka aplikasi video.

Tangan sibuk menekan segala video mereka. Sebelum tangannya tertancap pada satu video.

Video persembahan mereka.

Holding your

Old

Skinny

Ugly

Hand

"pfft. Pandailah kau ni. Sempat tambah lirik pelik. Nasib dorang tak marah" gumamnya sendiri.

"haih... Apasal sedih ni. Time last day form5 x sedih ponn"aku menyandarkan tubuhku perlahan di kerusi.

Jap. Adakah wajar aq nak gitau araz?
Nanti araz inform ahli lain?
Hmm. Tapi takkanlah nnti aq pergi tanpa khabar langsung?

Hmmm



Hmmm





Toktoktok

"astaghfirullah. ". Afizy menahan dirinya dan kerusi yang hampir jatuh itu dengan kaki.

Yaaa! Sapa nii!!

Klik. Pintu bilik dibuka dari luar. Kelihatan araz dengan keropok master potato dengan baju tidurnya lagi.. Hmm?

" wei. Movie jom kat bawah. "pelawa araz dengan muka poker. Ikhlas ke terpaksa ni?

" hah? Oke.oke nanti aq turun"balas ku sambil menutup sedikit borang tersebut dengan buku.

Takpelah. Nanti beberapa hari sebelum bertolak.. Aku bagitau dorang.

Yakinnya kau. Emm. Nanti kembar tu pulak marah?

"alahh. Ok je tu. "balasku untuk menenangkan diri.

Tangan mengambil bantal busuk lalu menuju ke bawah menemani araz tengok movie.










Bye afizy! Huhuhu....

Assalamualaikum yg disana mmbaca... Bintang tu boleh??

Hehe

Gadis cafe [H I A T U S] Where stories live. Discover now