1.BÖLÜM

540 50 11
                                    

Xiao XingChen kasabanın çarşısında yavaşça yürürken ona çarpan biriyle adımlarını durdurdu. Küçük bir kızdı ona çarpan. Elini uzatıp "İyi misin?" diye sordu. Kız kısaca cevap verdi ve "Sen de mi körsün?" diye sordu. Xiao Xingchen basitçe evet dedi. Kızın cebindeki para kesesini aldığının farkındaydı. Kör de olsa o bir efsuncuydu sonuçta. Algıları tamamen açıktı. Kızla biraz konuştular ve kız ona abi deyince "Eğer beni gerçekten abin olarak görüyorsan para kesemi geri ver." dedi.

Kız şaşkınca ona baktı. Farketmesini beklemiyordu. Biraz kekeledi ve en sonunda "Yanında gelmeme izin verirsen keseni geri veririm." dedi. Xiao Xingchen hemen reddetti ve "İçinde zaten pek bir şey yok. Senin olsun ama düzgün harca ki çabuk bitmesin. Böylece sık sık hırsızlık yapmak zorunda kalmazsın." dedi. Kız ise gülümseyerek "Ama peşinden gelmezsem hırsızlık yapmaya devam edeceğim ve belki de bir gün yakalandığımda beni dövecek hatta öldürecekler." dedi.

Bunları duyunca Xiao Xingchen'in yüzünde hafif bir tebessüm oluştu. Küçük kız sözlerine devam etti "Ama eğer yanında gelmeme izin verirsen bir daha hırsızlık yapmam ve hayatım güvende olur.Hem sen büyük kör ben küçük kör birbirimize yardım edebiliriz." dedi. Küçük kız sandığından zeki çıkmıştı. Yüzündeki tebessümle küçük kızın teklifini kabul etti. Kız sevinçle zıpladı.

Xiao Xingchen endişelendi ve "Zıplama.Düşebilirsin." dedi. Küçük kız hafif bir mırıltıyla onayladı ve birlikte yürümeye başladılar. Küçük kız arada Xiao Xingchen'in önüne geçip ona çarpmasını bekliyor ama Xiao Xingchen her defasında yana kayıp ona çarpmadan geçiyordu. Küçük kız yolda kendini tanıtmaya başladı "Adım Jing. Annemle babam yok bu yüzden istediğim yere gidebilirim." dedi. Xiao Xingchen'in yüzünde yine bir tebessüm belirdi.

Küçük kızın anlattıklarını yol boyunca sessizce dinledi. Küçük kız en sonunda yorulunca sustu. Yürümeye devam ederlerken küçük kız yandaki çimenlerden gelen bir hışırtıyla oraya baktı. Evet küçük kız aslında tamamen kör falan değildi. Sadece hafif bir görme bozukluğu vardı. Kendini kör gibi gösterip bu hayata tutunuyordu. İnsanlar ona acıyıp arada karnını doyurup ona biraz para verirlerdi. Ama şuan önemli olan çalıların arasında yatan yaralı bedendi.

Elini uzatmış öylece bekliyordu boş arazinin ortasında. Kız yerdeki bedeni görünce irkildi ve arkaya doğru sendeledi. Xiao Xingchen sesle arkasını döndü ve küçük kıza "İyi misin?" dedi. Kız hiçbir şey olmamış gibi "Evet,iyiyim. Sadece ayağımı burktum. Devam edelim hadi." dedi. Xiao Xingchen tam devam edecekken aldığı kokuyla durdu. "Kan kokusu var." dedi. Küçük kızı kenara çekti ve çalılıkların içine doğru ilerledi. Elini ileri doğru savurduğunda yerde yatan birinin olduğunu farketti.

Ellerini biraz daha yerde yatan bedenin üstünde gezdirdiğinde bedenin neredeyse her yerinin kan olduğunu ve ağır yaralandığı anladı. Hemen yere çöküp elindeki kılıcını küçük kıza uzattı. Kız kılıcı aldı ve kenarda bekledi. Xiao Xingchen yerdeki bedeni sırtına aldı ve küçük kıza seslendi "Jing hemen kasabaya gidiyoruz." dedi. Yol boyunca hızlıca yürüyen Xiao Xingchen ve onu takip eden Jing Tabut Kasabasına gelince içeri girdiler. Xiao Xingchen sırtındaki yaralı bedeni yere bıraktı ve Jing'e "Su ve bir tencere bulalım. Dikkatli ol." dedi. Jing hemen onayladı ve aramaya başladı.

Sonunda su ve bir tencere buldu ve suyu tencerenin içine boşalttı. Koşarak savsak adımlarla Xiao Xingchen'in yanına bıraktı. Xiao Xingchen önce elini yaralı vücutta gezdirip tam olarak yaraların yerini tespit etti. Kolu,göğsünün altı ama en çokta bacağından yaralıydı. Yüzünde birkaç küçük çizik ve bir de büyükçe bir yara vardı. Xiao Xingchen eline bezi alıp suya  batırdı ve yatan bedenin yüzünde yavaşça gezdirdi. Bu işlemini birkaç kere yaptıktan sonra bir anda yatan beden gözlerini açmıştı.

Yüzündeki ele baktı ve kimin olduğunu anlamak için kafasını kaldırdığında gördüğü kişi onu tamamen şoka uğratmıştı. Yüzündeki elleri hızla itti ve geriye doğru gitmeye çalıştı. Karşısındaki kişi onun en büyük düşmanı Xiao Xingchen'di ama kör olduğu için yaralı bedenin Xue Yang olduğunu bilmiyordu.



Öncelikle herkese merhaba.Bu benim ilk yazdığım kitap değil ama ilk yayımladığım kitap.Umarım beğenirsiniz.İşleyişi hakkında iyi veya kötü tüm düşüncelerinizi yorumlarda belirtirseniz çok sevinirim💖

LIE   ( Xiao Xingchen×Xue Yang)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin