3.BÖLÜM

418 48 39
                                    

Küçük kız aldığı cevaptan tatmin olduğunda "Tamam,o zaman bana şeker ver." dedi. Xue Yang ise ona bakıp sinsice gülümsedi. "Eğer şeker istiyorsan yanıma gelmen gerek. Malum yaralıyım ayağa kalkamam." dedi. Küçük kız Jing yavaş adımlarla Xue Yang'a doğru yürümeye başladı. Tam iyice yaklaştığında kılıcını kıza doğru uzattı. Eğer yürümeye devam ederse kızın gerçekten kör olduğuna inanacaktı. Ama eğer durursa kızın numara yaptığını anlayacaktı.

Küçük kız önüne uzatılan kılıcın farkındaydı ama ona kılıcı uzatan kadar da akıllıydı. Yavaşça yutkundu ve sanki görmüyormuş gibi yürümeye devam etti. Xue Yang kızın yürümeye devam ettiğini görünce hızla kılıcını eski yerine koydu ve cebindeki şekeri küçük kıza attı. Küçük kızdan hala şüpheleniyordu ve eğer şekeri tutabilirse görmediğine yine inanmayacaktı. Küçük kız ise çok akıllıydı. Şeker ona çarpıp yere düştü. Küçük kız yere eğildi ve elini yerde gezdirdi şekeri bulmak için. Xue Yang ise tam o zaman kızın kör olduğuna inandı.

O sırada uzun zamandır gelmeyen Xiao Xingchen aklına geldi. Ya başına bir şey geldiyse diye düşünmeden edemiyordu. Aynı şekilde Jing de endişeliydi ki bu yüzden bağırmaya başladı "Abi!Abi nerdesin?" diye bağırıyordu. En sonunda Xiao Xingchen gözüktü. Küçük kız hızla yanına koşmaya başladığında ayağı takıldı ve tam düşecekken Xiao Xingchen onu kolundan yakaladı. Sakince "Sana koşmaman gerektiğini söylemiştim Jing. Düşmeni istemeyiz." dedi ve küçük kızla birlikte Xue Yang'a doğru ilerledi.

Yanına vardıklarında "Kasaba terk edilmiş. Kimse yok. Şimdilik burada bekleyelim. Yarın da kimse gelmezse ne yapacağımızı düşünürüz." dedi. Jing hemen onayladı ve ateşi yakmaya çalıştı. Xiao Xingchen onu kenara çekti ve ateşi yaktı. Jing ise elindeki tencereye bulduğu patates ve turpları koydu. Ardından biraz su ekledi ve Xiao Xingchen'e uzattı. Xiao Xingchen tencereyi ateşin üzerine koyarken göremediği için elini biraz yaktı.

Xue Yang bunu görmüştü ama genç adamın tepki bile vermemesine şaşırmıştı. Demek ki gündelik hayatından da böyle şeyleri çokça yaşıyordu. Bir an pişman hissetti. Onun gözlerini kendi almamıştı ama arkadaşının gözlerini kendi aldığı için Xiao Xingchen'in arkadaşına gözlerini verdiğini biliyordu. Bir nevi onun görememesinin sorumlusu Xue Yang'tı sonuçta.

Cebinden az kalan şifalı ot kesesini çıkardı ve Xiao Xingchen'in kolundan tutarak kendine çekti. Xiao Xingchen kendini bir anda yaralı gencin yanında bulduğunda şaşırdı ama taviz vermeden "Bir şey mi istiyorsun?" diye sordu. Xue Yang ise cevap vermeden elindeki keseden biraz ot aldı ve Xiao Xingchen'in elinin yanan yerine sürdü. Xiao Xingchen biraz şaşırdı ve yüzünde hafif bir tebesssüm belirdi. "Benim için endişelenmene gerek yok. Ufacık bir yanıktan ölmem. Önce kendin için endişelen. Ben alışkınım bunlara." dedi ve arkasını dönüp Jing'e yardım etmeye devam etti.

Xue Yang bu sözlerden sonra köpem gibi pişman hissetmişti. Evet şuana kadar binlerce kişinin canını yakmış,binlerece kişiyi öldürmüştü ama hiçbir zaman böyle hissetmemişti. Nedense Xiao Xingchen'in canının yanması hoşuna gitmemişti. Sadece düşünmemenin daha iyi olacağına karar verdi ve yemek pişiren Jing'le Xiao Xingchen'e baktı.

Sonunda patates ve turplar pişmişti ve hava da kararmıştı. Jing elindeki patatesi soymaya çalışıyordu ama patates çok sıcak olduğundan düzgünce tutamıyordu bile. Xiao Xingchen küçük kızın elinden patatesi aldı ve onun için soymaya başladı. Küçük kız ise onun ne kadar iyi biri olduğunu düşünüyordu o an. Xiao Xingchen patatesi soymayı bitirdiğinde kenarda oturan kıza yine bir tebessümle uzattı. Küçük kız mutlulukla ellerine aldığı patatesin yemeye başladı.

Xiao Xingchen bu sefer başka bir tane daha patates soymaya başladı. Küçük bu sefer kendi için soyuyordur diye düşünse de Xiao Xingchen soymayı bitirdiğindiğinde patatesi yerde uzanan yaralı gence uzattı. Xue Yang önce şaşkınca baktı ama sonra elinden aldı ve "Saol." diyerek geçiştirdi. Xiao Xingchen ayağa kalktı. Jing ağzındakileri bitirince "Nereye gidiyorsun abi?" diye sordu. Xiao Xingchen "Gece avına gidiyorum. Siz burada dinlenin yarın sabah gelirim." dedi ve hızla uzaklaştı. Jing ise kafasına pek takmadı ve patatesin bitince uyudu.


Lütfen yorumlarda görüşlerinizi mutlaka belirtin.Kafama göre yazıyorum ama istediğiniz şeyleri söylerseniz onları da hikayeye katmaya çalışırım.Öpüyorum hepinizi.Bu dönemde lütfen kendinize dikkat edin🌹💋

LIE   ( Xiao Xingchen×Xue Yang)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin