Xiao Xingchen bir anda geriye itilince ilk önce şaşırdı. Sonra sakin bir ses tonuyla "Merak etme seni kurtaran benim ve sana zarar vermeyeceğim." dedi. Küçük Jing de hemen lafa atladı ve "Evet seni kurtaran biziz. Teşekkür etmen gerekirken senin yaptığına bak." dedi. Xua Yang şaşırmıştı. Hem de çok şaşırmıştı.
Onu en çok sevmeyen,kendi canı pahasına öldürmek isteyen baş düşmanı Xiao Xingchen kendisine yardım ediyordu. Tabi bilmeyerek. Xue Yang "İkiniz de kör müsünüz?" diye sordu. Jing hemen "Evet ikimizde görmüyoruz ama seni kurtaran bizlerdik. Görmüyoruz diye bizi küçümseyemezsin." dedi. Xue Yang hemen "Tamam tamam. Bir şey demiyorum." dedi. Xiao Xingchen aldığı yanıttan sonra tekrar yerde yatan bedene yaklaştı ve yaralarını temizlemeye devam etti.
Xue Yang ise soru sormaya başladı "Adımı sormayacak mısın?" dedi. Xiao Xingchen kafasını hafifçe sağa sola salladı ve "Eğer söylemek istemiyorsan zorlayamam. Söylemek isteseydin çoktan söylerdin." dedi. Xue Yang bu sefer ise "Neden yaralandığımı sormayacak mısın peki?" dedi. Xiao Xingchen yine kafasıyla reddetti. "Senin yerinde olsam ben de anlatmak istemezdim. O yüzden seni zorlayamam." dedi. Xue Yang düşmanı Xiao Xingchen'in iyi bir insan olduğunu biliyordu ama bu kadar merhametli olacağını düşünmemişti. O da kafasını anladım gibi salladı ve "Teşekkür ederim. Yani beni kurtardığın için." dedi. Xiao Xingchen'in yüzünde bir tebessüm belirdi ama konuşmadı.
Xue Yang ise Xiao Xingchen'in tüm hareketlerini dikkatle izliyordu. Cidden kendisinin kim olduğunu anlayamamış mıydı? Düşünmeme kararı aldı ve bakışlarını kendi yaralarını dikkatle temizleyen bedene çevirdi. Yüzünün her bir yerini inceledi. Gözlerinin üzerindeki beyaz ince bir bant,küçük ve düzgün burnu,hafif pembe dudakları ve tüm yüzüne uygun sivri çenesi. Tamamen birbiriyle uyumlu ve çok hoş bir yüzü vardı Xiao Xingchen'in. Göz bandı olmasaydı dedi içinden. Gözlerinin eski halini düşündü Xue Yang.
Onunla savaşırken sivri bir bıçak gibi ona bakan gözlerini. Sonra kafasını hızla iki yana salladı. Neler düşünüyordu şuan? Xiao Xingchen bir şey oldu sanıp "İyi misin?" diye sordu. Xue Yang kısaca iyiyim diyerek geçiştirdi. Sonunda tüm yaraları Xiao Xingchen tarafından iyice temizlenip sarılmıştı. Xiao Xingchen yavaşça ayağa kalktı ve yerde yarı yatar bir pozisyonda olan Xue Yang'a seslendi "Biz Jing ile etrafa bakacağız. Sen ağır yaralı olduğun için yerinden kalkma." dedi. Xue Yang onaylar biçimde hıhladı.
Xiao Xingchen Jing'i de peşinden götürerek etrafı incelemeye başladılar. Jing hala görebildiği için hemen işlerine yaracak şeyler toplamaya başladı. Xiao Xingchen ise etrafta birilerinin olup olmadığını kontrol ediyordu. O sırada Xue Yang ise olanlara hala inanamıyor ve bunun bir rüyadan ibaret olduğunu düşünüyordu. Xiao Xingchen kasabada kimsenin olmadığını ve terk edildiğini düşünüyordu. Yoksa illaki birileri çıkar ve yanlarına gelirdi dimi?
Jing elinde bulduğu birkaç turp ve patatesle ilerlerken Xue Yang küçük kızı izliyordu. Nasıl kör olmasına rağmen her şeyi eli ile koymuşçasına bulabiliyordu? O anlık boşverdi ve gözleri Xiao Xingchen'i aradı. Görünürde olmadığını anladığında başını öne eğdi ve az önce Xiao Xingchen'in sardığı yaralara yavaşça dokundu. Tuhaf hissettirmişti düşmanının onu tedavi edip onunla ilgilenmesi.
Jing bir süre sonra elinde birkaç eşyayla daha geldi ve elindekiledi yere bıraktı. Topladığı küçük dalları düzenli bir şekilde dizmeye başladı. Xue Yang anlamıştı ateş yakmak istediğini. Küçük kızı tekrar izlemeye başladı. Yine de kafasında soru işaretlerine cevap bulamıyordu. Kız kendinden emin bir şekilde her şeyi yaparken kör olduğuna inanmak çok zordu. Bu yüzden bir test yapmak istedi küçük kıza.
Uzandığı yerden seslendi. "Jing şeker ister misin?" dedi. Küçük kız mutlulukla ellerini çarptı ama yerde yatan bedene güvenemiyordu. O yüzden "Senin gibi kocaman bir adamın bu yaşta yanında taşıdığına neden inanayım?" dedi. Xue Yang kızın cevabıyla cevap verdi "Küçükken ben şeker yemeyi çok isterdim ama kimse yemem için şeker vermedi. Bende kendime söz verdim. Eğer bir gün başarılı biri olursam her zaman yanımda şeker taşıyacağım diye. O yüzden taşıyorum." dedi.
Evet ilk 4 bölümü yazdım bile ama lütfen devam etmem için bana öneriler verin.Nasıl devam etmeliyim?Böyle mi gitmeli yoksa olayları hızlandırmalı mıyım?Fikirlerinizi bekliyorum💗
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LIE ( Xiao Xingchen×Xue Yang)
Fanfic"Bana yalan söyledin."dedi sesindeki hayalkırıklığıyla.Xue Yang gülümseyerek cevap verdi "Evet,sana hep yalan söyledim." Xiao Xingchen geriye doğru bir adım attı ve devam etti "Beni kandırdın."