11.BÖLÜM

339 41 26
                                    


Birkaç gün sonra Xiao Xingchen'in sağlığı daha iyi olmuştu. Eskisi gibi Xue Yang'la gece avlarına gitmeye başlamıştı ama Xue Yang'da sanki bir tuhaflık vardı. Her kötü varlık nedense artık hep ölü cesetler oluyordu ve Xue Yang hepsinin yerini emin bir şekilde Xiao Xingchen'e gösteriyordu. Xiao Xingchen ise hiçbir şey söylemiyor,yanındaki gence güveniyordu.


Günler geçtikçe küçük kız Jing ise aralarındaki ilişkiyi daha da çözemiyordu. İkili birbirine yapışmış gibilerdi. Xue Yang her işte Xiao Xingchen'e yardım ediyor,Xiao Xingchen ise her sefer yaptığı gibi gülümseyip teşekkür ediyordu.


Yine bir gün Xiao Xingchen gece Xue Yang'ın yatağına şeker bırakıp gidecekken Xue Yang onu kolundan tutmuştu. Xiao Xingchen şaşkın bir şekilde durmuş ve arkasını dönmüştü. Xue Yang ise hiçbir şey olmamış gibi gözleri kapalı dururken yavaşça Xiao Xingchen'i yatağa doğru çekmişti.



Xiao Xingchen bir şey dememiş ya da yapmamış,sadece yatağın kenarına oturmuştu. Xue Yang uyuyormuş gibi mırıldanmış ve tuttuğu kola iyice yapışmıştı. Xiao Xingchen göremese de duyduğu yavaş nefes seslerinden uyuduğunu sanmıştı. Hafif tebessümünü yüzüne yerleştirmişti.



Boşta olan elini ise nazikçe Xue Yang'ın başında gezdirmeye başlamıştı. Xue Yang huzurla yatıyordu ve kafasındaki elin her hareketinde daha da mutlu oluyordu. Küçüklüğünden beri kimsenin onu sevmediği ve böyle saçlarını okşamadığını düşünürsek Xue Yang cidden mutlu olmalıydı.



Mutlulukla geçen dakikaların ardından Xue Yang dayanamamıştı. Yanında oturup başını okşayan elin sahibini tamamen kendine çekmişti. Xiao Xingchen bunu beklemediği için uyuduğunu sandığı bedenin yanına kolaylıkla devrilivermişti.


Kendine geldiğinde ise iki tane kolun onu sardığını farketmişti. Kollardan kurtulmaya çalıştığında ise kollar daha da sıkı sarmıştı Xiao Xingchen'i. Xiao Xingchen gelen zayıf nefes seslerini,mırıltıları ve arada iç çekişleri duymasa Xue Yang'ın uyumadığını sanardı. Xue Yang ise o kadar iyi bir oyuncuydu ki rolünü asla belli etmiyordu.


Xiao Xingchen biraz daha düşündükten sonra orada kalma kararı almıştı. Gece avından önce biraz uyumanın zararı gelmezdi. Hem yattığı yer yumuşak hem de yanındaki kişi onu eski en yakın dostundan sonra güvende hissettiriyordu. Xiao Xingchen bu düşüncesiyle iç çekmişti. Eski anıları hatırlamak bile istemiyordu.




Eğer Xue Yang'a takıp onu sürekli rahatsız etmeseydi Xue Yang da onun en yakın arkadaşının gözlerini almazdı. Ne kadar kendi gözlerini ona verse de vermeden önce duyduğu lafları tamamen hakediyordu. Dostu ona belki sinirle belki de isteyerek onun yüzünden gözlerini kaybettiğini ve bir işe yaramadığını söylemişti. Bunun gibi ağır sözlerden sonra ise Xiao Xingchen'in dostunun yüzüne bakmaya yüzü yoktu. Bu yüzden kendi gözlerini dostuna verdikten sonra ortalıktan kaybolmuştu.


Xiao Xingchen bilmese de şuan dostu da çok pişmandı ve her yerde Xiao Xingchen'i arıyordu. Xiao Xingchen bunu bilmese de olurdu ama şuan yanında yattığı kişinin Xue Yang olduğunu bilmemesi çok üzücüydü. Hem kendi hem dostunun hayatını karartan adamla yanyana yatıyordu. Bir gün öğrense napardı kim bilir?



Ama şuan Xiao Xingchen yanında yattığı kişiden habersiz bir şekilde yatıyordu. Xiao Xingchen biraz zaman daha sonra en sonunda uyumuştu. Xue Yang ise Xiao Xingchen'in uyuduğunu anlayınca ses çıkartmamaya çalışarak hafifçe doğrulmuştu.


Karanlıkta sadece ay ışığının yüzüne vuran kısmı aydınlıktı. Cidden görüntüsü nefes kesiciydi. Gözlerinin üzerindeki beyaz bandın bile ayrı bir havası vardı. Xue Yang ise bu manzaraya doyamamış gibi saniyeler,dakikalar hatta saatlerce izleyebilecek şekilde yanında oturuyordu.




Zaman aktı ve biraz zaman sonra Xiao Xingchen uyanır gibi oldu. Bunu gören Xue Yang aceleyle geri yattı. Birkaç saniye sonra Xiao Xingchen sahiden uyanmıştı. Yanındaki yatan bedeni hissetmek için ellerini uzatmıştı. Yatan bedeni hissettiğinde gülümsemiş ve ayağa kalkmıştı. Artık gece avı vaktiydi.











Baya bir zamandır yoktum. Bu süreçte yeni bir dans türü öğrenmeye başladım. Bir de günlük klasik yaptığım şeyleri de yapınca hiç kitaba yeni bölüm yazmak aklıma gelmedi. Ama eğer yorum veya mesaj atarak yeni bölüm istediğinizi söylerseniz hızlıca bölüm atmaya çalışırım. Sağlıklı kalın. Seviliyorsunuz🌹💓

LIE   ( Xiao Xingchen×Xue Yang)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin