Drugą z konkurencji była bitwa kawalerii. Mieliśmy 15 minut na utworzenie drużyn. Do mojej drużyny dołączyli Uraraka Ochaco i Fumikage Tokoyami, z mojej klasy, oraz Hatsume Hei z działu wsparcia. Założyliśmy na siebie jej wynalazki i czekaliśmy na start. Od razu kiedy usłyszałem sygnał stworzyłem małego, ale szybkiego żuczka, który podmienił moją opaskę z tą Todorokirgo. Nikt się nie zorientował, że Shoto stracił punkty i wszystkie drużyny, oprócz tej Monomy, atakowały syna bohatera numer dwa. Powiedziałem moim 'kolegom', że będziemy zbierać opaski z mniejszymi numerami.
Kiedy zebraliśmy dość dużo opasek, stanęliśmy w miejscu obserwując otoczenie i Todorokiego, na przeciw którego stał Bakugou. Została niecała minuta do końca, kiedy Katsuki ze zwycięskim okrzykiem zabrał opaskę Shoto. Wtedy skończył się czas i wszyscy spojrzeli na tablicę z wynikami. Moja drużyna znajdowała się na pierwszym miejscu.
- C-co? Ale jak?! - powiedziała Uraraka.
- Ehh... Na samym początku konkurencji podmieniłem moją opaskę z opaską Todorokiego - wytłumaczyłem na tyle głośno by każdy mnie usłyszał. Bakugou krzyknął wkurzony, że przez cały czas atakował nie tą osobę. Uśmiechnąłem się na to. Heh, ale dali się wrobić. To jest takie śmieszne. Kilka osób z podchodziło do mnie i gratulowało pomysłu, ale zbywałem ich machnięciem ręki. Już nie mogłem doczekać się kolejnej konkurencji. Walk jeden na jeden.
Część 6 maratonu i info.
W weekendy nie będę zazwyczaj pisała, bo chcę odpocząć. Przepraszam, że dzisiaj tak późno ale musiałam napisać rozprawkę. Wydaje mi się, że wyszło dobrze. I rozdziały i rozprawka.
Zdrówka
CZYTASZ
Villain Deku
FanfictionOto kolejny Villain Deku. Radzę nie czytać, ponieważ to moja pierwsza książka i czytanie tego boli.