Niepotrzebny (24)

751 49 0
                                    

- Hej Shigaraki. Izuku nie jest mi już potrzebny - powiedział chłopak, który opętał ciało zielono-włosego.

- Co zamierzasz zrobić? - zapytał się Tomura.

- Jak to co? To co zawsze - na twarzy opętanego chłopaka pojawił się wredny uśmieszek - Zabiję jego ciało.

- Jak tym razem? Powiesisz go, poderżniesz gardło? - do rozmowy wtrącił się Dabi.

- Zobaczycie - odpowiedział chłopak, po czym poszedł do swojego pokoju.

Przebrał się w czarną bluzę i tego samego koloru spodnie oraz buty. Tak ubrany zszedł do baru. Nalał sobie alkoholu, który po chwili wypił. Kilka razy sobie dolewał i kiedy był już pijany, zataczając się ruszył do swojego pokoju, by przyszykować się do snu. Umył się i przebrał w piżamę, po czym położył się na łóżko. Przez jakiś czas wymyślał jak zabije Izuku, a potem zmęczony zasnął.

Obudził się około godziny 9 i ubrał rzeczy, w których wcześniejszego dnia pił, i ruszył do baru. W pomieszczenie byli już wszyscy ważniejsi członkowie Ligi.

- No, pożegnajcie się z ciałem Izuku Midoryii - powiedział, przy okazji ziewając.

Toga od razu podbiegła do niego i go przytuliła, lekko popłakując. Po niej wszyscy inni z organizacji pożegnali się z ciałem, a Kurogiri przeteleportował opętanego zielono-włosego na dach UA.

Na dachu stała cała klasa 1A i ich wychowawca.

Villain DekuOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz