Na widok zielono-włosego wszyscy przyjęli pozycje bojowe.
- Izuku... Dlaczego? Dlaczego jesteś złoczyńcą? - zapytał się Todoroki, na co ciało Midoryii się zaśmiało.
- Izuku nie jest złoczyńcą - powiedział - Tylko opętałem jego ciało.
Na twarzach zgromadzonych widać było szok na słowa ducha. Złoczyńca podszedł ciałem Izuku do krawędzi dachu, a potem z uśmiechem skoczył. Spadał jakiś czas i chwilę przed uderzeniem ciała o beton, duch wyszedł z zielono-włosego.
Pov.Katsuki
Zobaczyłem jak jakiś brązowo-włosy chłopak wychodzi z ciała mojego przyjaciela z dzieciństwa chwilę przed uderzeniem. Po chwili złoczyńca zniknął w portalu jednego ze złoczyńców z Ligi. Szybko ruszyłem w stronę schodów, by już po chwili gnać na złamanie karku do martwego już ciała Deku. Wypałem na dziedziniec, ze łzami w oczach podszedłem do przyjaciela, którego tak okropnie traktowałem. Chwile po mnie przybiegła reszta klasy, wszyscy płakali.
Pov.Narrator
W tym samym czasie brązowo-włosy chłopak, który jest częścią Ligi Złoczyńców, opętywał młoda dziewczynę z dość silnym quirk, ale słabą psychiką. Chłopak już nie mógł się doczekać zabicia tej dziewczyny, by zabrać jej quirk, ale jeszcze przez jakiś czas musiał utrzymać ją przy życie, ponieważ przyda się jeszcze Lidze.
******************************
Well... To koniec książki. Wreszcie. Mam pomysł na jeszcze jednego villain Deku, ale najpierw chcę skończyć jakąś inną książkę. Niedługo pewnie na moim prof pojawi się nowa książka, więc będę miała co robić.
Zapraszam do książek na moim prof (One shot bnha, Ludzkie demony i już niedługo Piosenka)
Dziękuję za tyle wyświetleń i gwiazdek UwU <3 :*
CZYTASZ
Villain Deku
FanfictionOto kolejny Villain Deku. Radzę nie czytać, ponieważ to moja pierwsza książka i czytanie tego boli.