CAPITOLUL 1

54 1 0
                                    

  Stau in pat si ma gandesc de doua zile in continuu "Oare exista termopan de gameing?",cand deodata unul dintre colegii mei din Casa Gamerilor intra peste mine.

Este Marius ,un om probabil la fel de dement ca si mine.

-Ba, e gata!

-Ma-ta?(Zic eu in gluma.)

-Fmm.(A zis Marius ca de obicei)Nu ma vino la parter.

Ma ridic cu lene din pat ca de obicei si ma duc la parterul casei unde restul prietenilor mei (Emi,Dragos,Denis si Alex) faceau curat .

-Ce dracu vreti ma?

-Ba, sti ca mereu vorbesti cu Marius despre cum sa va luati tanc?(Imi zice Denis foarte fericit.)

-Si? (Zic eu putin amuzat.)

- Uite!(Imi striga toti.)

Imi aratau spre o dubiosenie facuta din cutii de pizza si doze de suc lipita cu aracet si prinse cu sarma intre ele. Ceva romanesc cu alte cuvinte.

-Ce-i gunoiul asta ?

-Ma-ta e gunoi! (Zice Alex.) Asta e masina timpului.

-Si are lanterna?

-Ce?

-Nimic. Si ce stie sa faca ?

-Te trimite oriunde in timp oricand vrei.

-Si de intors, cum ma intorc asa de curiozitate?

-Cine a zis ceva de intors? E bilet doar dus ca nu stii niciodata (imi explica Denis).

Stau putin pe ganduri si apoi intreb:

-Cum rezolva asta chestia cu tancul?

-Pai, mergem toti in 1942 si ascundem undeva un tanc si il luam de acolo in present. (Zice Dragos)

-Ati zis ca e bilet doar dus, nu?

-Da.

-Si cum ne intoarcem in present?

-Asteptam.

-80 de ani? Murim dracu.

-Da ba dar avem tanc.

Stau sa ma gandesc putin si apoi le propun sa mergem doar sa ne distram si apoi vedem ce facem.

Emi il intreaba pe Denis:

-Ba dar cate locuri are porcaria asta?

-6 ,de ce?

Dragos ii intrerupe:

-Ba dar unde mergem?

-La ma-ta, raspunde Alex sarcastic, intrebarea nu este unde ci "Cand?".

-In Germania in 1942 , e ok?

- Mai bine 1941. (Zice Marius din spate)

Cu data stabilita pornim in timp.

In linia intai cu tanc, fara tancUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum