Taehyung гаджето ми.

1.3K 25 1
                                    

Ти беше момиче на 20 години. Казваше се Kim Т/И. Имаше гадже. Името му беше Taehyung на 22 години. Бяхте заедно от 2 години но все още не бяхте стигали до по интимен контакт. Един ден приятелката ти Ери ти се обади.

Ери:Хей Т/И какво правиш? Утре ще правя парти по случай рожденият ми ден, ще дойдеш ли?

Т/И:Ще дойда разбира се. Каде ще бъде партито?

Ери:Ще бъде в дискотеката до университета.

Т/И:Добре. - затвори телефона и легна на леглото в стаята си замислена какво да купиш на Ери. Най накрая се сети че тя много обича аксесуари за телефон и реши да и купиш калъф.

На следващият ден се събуди в 6:00 сутринта (но и ти не знаеше защо🤔😂😂) отиде в банята и си направи сутрешните процедури, облече си къса прилепнали тениска и черни прилепнали дънки и ти оставаше още половин час докато тръгнеш за университета. И без това нямаше какво да правиш и реши да звъннеш на гаджето ти Taehyung който сигурно още спеше.Той не вдигна веднага но след около 10 секунди се чу сънлив глас.

Taehyung:Ало?

Т/И:Ало добро утро слънчице време е да ставаш. - когато каза това имаше чувството че си направила грешка като си му се обадила толкова рано.

Taehyung:Добро утро и на теб 🥱. - каза Taehyung докато се прозяваше.

Т/И:Може ли да дойда у вас за да тръгнем заедно към университета. - попита го ти притеснена защото не знаеше какво ще отговори.

Taehyung:МОЛЯ! Да разбира се че може да дойдеш. - по гласът му си личеше че когато чу това се разсъни.

Т/И:Добре тогава след 10 минути съм пред вас.

Докато вървеше по пътя, си мислеше как изглежда къщата на Taehyung понеже никога не беше ходила там само знаеше адресът му😒😒. Докато се усети вече беше пристигнала пред вратата на къщата му. Тя беше голяма бяла врата с много изящни детайли по нея. Каза си на ум "Щом само вратата му е такава какво ли ще е вътре" и в момента в който си помисли това видя как вратата се отваря, а отвътре се показва Taehyung застанал пред теб само по боксерки. Ти се изчерви и се паникйоса.

Taehyung:Ще влезеш ли? - попита той вече забелязал че си се изчервила.

Ти влезе и първото нещо което видя беше подът който беше толкова добре изчистен че можеше да си видиш отражението в него. Когато се огледа пред теб се откри прекрасна гледка. Къщата му беше толкова хубава че се спря за момент без дори да се осетиш.

Taehyung:Ще се качваме ли горе?

Т/И:Д-да.

Taehyung:Ела насам е моята стая. - каза той хващайки те за раката.

Влезнах е в стаята му в нея имаше едно доста голямо легло. Taehyung каза да седна на малкото кадифено диване което беше до вратата и отиде да се преоблечен. След няма и 5 минути той се върна вече облечен в черни прилепнали дънки и бяла широка тениска. Ти стана от диванчето и заедно тръгнахте към университета.

TAEHYUNG X READER #Smut #Mystery #LoveWhere stories live. Discover now