3

143 59 53
                                    

Bölüm 3 : O kadar yaşadığım şeylere karşılık hep sevgiyle yaklaştım sana, sonra bir şeyler değişti. Buz gibi olmayı öğrendim. İçiminin yanışına karşılık sana soğuk yaklaştım. Seninde canın acımıştır. Bu kadar sevildikten sonra bırakılmak bir nebzede olsa canını yakar insanın.

İnsanlarla mesafeli davranmayı severdim. Çünkü bana çok yakın olup hayatıma müdahale edemezlerdi. Bu da benim işime geliyordu. Ya da ben öyle sanıyordum. Ama soğuk davrandığım süre boyunca hayatıma yeni bir şey hiç katamamıştım. Belki de bu kadar mesafeye gerek yoktu. Belki bir kaç adım atmayı deneyebilirdim. Müdür elinde ki kağıdı uzattığında irkilip yüzüne bakmaya başladım. Ne yazıyordu bu kağıtta? Müdür elindeki kağıdı masaya bıraktı ve konuşmaya başladı. "Yıldızcığım başka bir sınıfa geçmek istersen seni anlayış ile karşılarız. Gelen arkadaşların ile pek iyi anlaşamıyormuşsun öyle dediler. Eğer geçmek istersen bu kağıdı ailene imzalat lütfen."

Masadaki kağıdı elime alıp inceledim ve elimle ortadan ayırıp yan taraftaki çöp kovasına attım." Müdür Bey ben başka bir sınıfa geçmek istemiyorum. Evet o arkadaşlar ile aramız iyi değil, hatta birbirimizden nefret ederiz ama ben o sınıfı istiyorum. Çok istiyorlarsa onlar gitsin sınıftan."

Hızlıca arkama döndüğümde arkamda duran Oğuz ile karşılaştım ve kendimi hızlıca durdurdum. Yüzündeki gülümsemenin sebebini merak ediyordum ama benim için olmadığı belliydi çünkü göz göze gelince bir anda silinmişti . Bu çocuk ile anlaşamayacaktık. Gözlerimi devirip hızlıca yanından geçtim ve müdürün odasından çıktım. Teneffüs zili çalmıştı. Lavaboya gitmeye karar verip adımlarımı hızlandırdım. Etrafımdaki bakışlardan çok rahatsız oluyordum. Keşke herkesin düşündüğü gibi biri olmadığımı ispatlayabilseydim.

Derin nefesler alarak içimden ona kadar saymaya başladım. Küçüklükten beri on saniyeye sayana kadar istemediğim bir ortamdan çıkarsam kimsenin beni görmediğini düşünürdüm. Onuncu saniyeye ulaştığımda kızlar tuvaletini bulabilmiştim. Nefesimi dışarı üfleyip gülümsemeye başladım. Bu taktik her seferinde işe yarıyordu.

Kapıyı hızlıca açarak içeri girdim. Üç lavabo ve üç tuvalet vardı. Biri sarışın diğeri kumral olan kızlar aynadan beni gördüklerinde konuşmayı bırakarak beni izlemeye başladılar. Acaba dedikodumu mu yapıyorlar? diye geçirdim içimden. Olmayacak bir şey değildi. Çeşmeyi açarak ellerimi hızlıca yıkadım ve aynadaki yansımama baktım. Sabahki saçlarım biraz dağılmıştı, onları düzeltecek halde değildim şu an. Kızlar hala bana bakarken lavabodan çıktım ve hızlıca sınıfa yürümeye başladım. Bana neden bakıyorlardı ki! Bakmayın kardeşim, açıkta bir yerim mi var?

Yere eğdiğim kafam ile adımlarımı daha da hızlandırdım. Ne kadar hızlı sınıfa gidersem o kadar mutlu olurdum. Kafam sert bir şeye çarptığında bir iki adım geriledim. Kafamı kaldırdığımda kahverengi saçlı, yeşil gözlü bir çocuk duruyordu. "Çüş lan!" Çocuk hızlıca bana yaklaşıp sinirli gözler ile bana bakmaya başladı. "Kızım önüne baksana."

Derin bir nefes alarak kafamı tutan elimi serbest bıraktım. "Sanane!" Gözlerimi devirip hızlıca yanından geçtim ve sınıfa girdim. Kimseyle uğraşacak halim ve zamanım yoktu. İlk günden kavga çıkmasını istemiyordum. Zaten bir daha karşılaşmayacağım bir insanla neden münakaşaya gireyim ki! Sınıfın kapısından girdiğimde Serkay , Can ve Asya öğretmen masasının etrafında oturmuş konuşuyorlardı. İçeri girdiğimde ters gözler ile bana bakmaya başladılar. Onlara gözlerimi devirip sırama ilerlemeye başladığım sırada Asya'nın sesiyle olduğum yerde kaldım.

"Neden çağırmış seni müdür?" baygın gözleri ile Asya'ya döndüm. Bu kızdan bıktım artık. "Üç köpek yavrusuna iyi bak diyor. Sizinle uğraşacak zamanı yokmuş." histerik bir gülüş yaptıktan sonra oturduğu masadan kalkarak önüme geldi. "Sen çok olmaya başladın Yıldız." Kafamı iki yana sallayarak güldüm. "Biliyorum, ve bunu çekememen hoşuma gidiyor." Onun diyeceği lafı dinlemeden gidip Görkem'in yanına oturdum. Asya ise arkamdan bağırmaya devam ediyordu. "Yemek yemeye gidiyor musun?"

gençlik planıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin