Arkadaşlar hikaye hakkındaki düşüncelerinizi belirtirseniz sevinirim. İyi veya kötü fark etmez.
Bölüm 5:
Bir insan sevgilim dediği kişiyi nasıl tanıyamaz? Hayat bazen bize böyle oyunlar oynuyor ama bu birazda bizim düşüncesizliğimize bağlı olarak ortaya çıkıyor. Karşımızdaki kişiyi körü körüne seviyoruz ve bunun sonucunda da zarar görüyoruz. Her zaman ilişkilerimizde öncelikle karşımızdaki insanı her yönüyle tanımamız, hayatındaki her şeyi bilmemiz gerekiyor. Aşk ve birliktelikte gizlilik olmaz!
İşte Damla da böyle bir hataya düşmüştü. Sevdiği kişi aslında onu aldatıyordu. Belki de işin ucunda başka şeyler vardı. Emre lavaboda ne yapacağını bilmez bir halde bir ileri bir geri yürümeye başladı. Kenan neden böyle bir yalan uydurmuştu? Bunun sonucunda kazancı ne olacaktı? Telefonda karısıyla konuştu ve belli ki karısını da seviyordu. Peki ya neden Damla ile beraberdi? Neden Damla’yı kandırıyordu? Kafasında bin türlü soru dönüyordu. Biraz olsun düşünce aleminden sıyrılıp lavaboya uzandı ve elini yüzünü yıkadı. Şimdi bir şey yapmayacaktı. İşin iç yüzünü öğrendikten sonra her şeyi anlatacaktı Damla’ya, ellerini kuruladıktan sonra lavabodan çıktı. Tekrar yemek yedikleri masaya geldi ve,
“Özür dilerim, beklettim sizleri.”
“Estağfurullah.” Diye cevap verdi Kenan.
Emre’nin içinde anlatılmaz bir sinir vardı. Şimdi kalkıp ağzını yüzünü dağıtmak istiyordu Kenan’ın, ama Damla’yı düşünmesi gerekiyordu. Her ne olursa olsun onun üzülmesine dayanamazdı. Şuanda böyle bir şey yaparsa Damla’nın düşeceği durumu hayal ediyordu. Tekrar yemeklerini yiyip, sohbet etmeye devam ettiler. Emre olayı anlamaya çalışıyordu.
“Ee nasıl tanıştınız? Anlatın bakalım.” diyerek sohbet esnasında öğrenmek istediklerini almaya çalışıyordu.
Damla söze girdi,
“Ben üniversiteyi bitirdikten sonra babama bir işe girmek istediğimi söyledim. Şuanda çalıştığım şirketin sahibi de babamın yakın arkadaşıymış, konuştu ve ben işe başladım. Çalışmaya başladığım gün Kenanla tanıştım. İlk başlarda normal arkadaş olara devam ediyordu ilişkimiz, bir gün Kenan’ı bize yemeğe davet ettim. Babamla tanıştılar ve işler hakkında konuşmaya başladılar. Babam Kenan’ın başarılı olacağından bahsediyordu. Daha sonraki zamanlarda daha da yakınlaştık, içimizdeki hisler duygusallığa dönmeye başladı ve bir gün Kenan bana sevgilim olur musun? Diyerek teklifte bulundu. Elbette çok gösterişli bir teklif ortamı hazırlamıştı. Daha sonra da sevgili olduk, 1 yıldır beraberiz.”
Emre şaşırıyordu. Bir insan bir yıl nasıl hem kendi karısını hem de metresini kandırır. Peki ya neden böyle bir şeye ihtiyaç duyar? Karısını seviyordu bu adam bunu anlayabiliyordu. Ama böyle bir şeye neden kalkıştığına anlam veremiyordu.
“Gerçekten de heyecanlı bir başlangıç olmuş, Allah mutluluğunuzu arttırsın.”
Bu sözleri sözlerken yüreği sızlıyordu. Çünkü artık gerçeğin ne olduğunu da biliyordu. Bu adam Damla’yı sevmiyordu. Kandırıyordu, belli ki ortada bir oyun dönüyordu ve Emre bu oyunu bozmak için elinden geleni yapmaya hazır bir vaziyette kafasından kurgulamaya çalışıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Komşu Kızı
RomanceBir çocukluk aşkının olgunlaşmasıydı aslında bu.. Emre yıllardır kardeş gibi görünseler de içten içe sevdiği Damla’ya hep uzak kalmıştı. Aralarındaki bağdan ve içerisinde bulunduğu yoksulluktan ötürü bir türlü hislerini anlatma cesaretini bulamadı k...