♥️3. kapitola♥️

235 7 5
                                    

Ráno som sa zobudila a ďalej to už poznáte. Za tri dni sú konečne prázdniny a mám kopu plánov s babami. Keď som prišla do školy tak som bola prekvapivo šťastná. Mia v škole nebola a tie dve bez nej nič nezmôžu takže bolo všetko celý deň tak ako by malo byť. A užívala som si ten deň najviac ako som mohla.

Poobede som už len dorobila úlohy, pobalila som si veci keďže zajtra ideme na školský výlet do Bratislavy.
A išli sme s babami do mesta. Išli sme do obchodu, do Starbaxu a nakoniec do kina na nejaký romantický film. Kelly sa moc nepáčil ale nejak to s nami vydržala. Potom sme už len išli ku Wiči a hrali fľašu. Dozvedela som sa toľko veci aj také ktoré som vedieť nemusela. Smiali a hrali sme sa asi tak do 21:00. Keď som prišla domov tak som okamžite zaspala.

Ráno som musela stať už o 6:00 aby som is stihla dobaliť veci a ešte ísť von zo psom. Po raňajkách som sa ponáhľala do školy keďže sme odchádzali o 8:00 a bolo 7:55. No proste ako vždy. Cestovali sme asi šesť hodín. Ale sme tu. Konečne sme vyšli z toho malého busu a museli sme sa zaradiť. "Myslela som že Mia neni ani dnes v škole"povedala som Kelly."Ja som si to tiež myslela, ani v buse som ju nevidela. Musela ísť autom."rozčulene povedala Kelly. "A že ja som šľapka" zašomrala som si.

Po asi 2 hodinách chodenia sme sa konečne zastavili a dostali rozchod.
Našťastie Mia sa nami nezaoberala a chodila stou svojou bandou po obchodoch. My sme sa išli najesť a potom nakupovať. Ako sme tak nakupovali tak som stretla aj pár pekných chalanov ale nie som typ babi ktorá keď uvidí pekného chalana tak sa mu hneď hodí okolo krku. Nie ja taká nie som.

Po pár hodinách sme si posadali do busu a odišli. Samozrejme Mia s nami nešla a Kelly tam ostala pri svojej mame a nevlatnom otcovi. Príde až za pár dní. Konečne sme prišli domov a bola som prekvapená pretože jediný kto má privítal bola Sury. Na ladničke som si našla papier že mama musela náhle odísť a vráti sa až zajtra a otec ma v nemocnici nočnú lebo je chirurg. Tak som zavolala Wiči či by nešla na prespávačku. Súhlasila.
Však čo rodičia nevidia to im nevadí.
Mali sme pyžamovú párty a vankúšovú bitku.

Ráno sme mohli dlho spať lebo sa dávalo vysvedčenie a v škole sme mali byť až na 9:00. Dokonca sme prišli na čas. Dostala som vysvedčenie a rozlúčila som sa so spolužiakmi. Samozrejme som Miu vynechala.
Ale to som ešte nevedela že sa s nimi vidím naposledy.

♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️
Koniec? Určite nie. Ďalšia časť vide do dvoch dní. Toto bola trochu nudnejšia časť ale ešte sa to rozbehne. Dúfam že sa vám to aspoň trochu páči a môžete ma podporiť votom alebo komentom.😊

(510 slov)

Something is wrong Where stories live. Discover now