♥️8. kapitola♥️

193 6 1
                                    

Bol to jeho messenger. Večer som mu napísala a odpísal.
(Ja - ja, S - Samo)
J: Ahoj si ten Samo s ktorým som sa dnes stretla?
S: Wow, už som myslel že nenapíšeš.
J: Predstav si, že som napísala.
S: Odkiaľ si vlastne prišla?
J: Z Košíc. A ty?
S: Ó, tak to sme sa prečo stretli až teraz?
J: No ja som tam mala dosť problémov a ďalšie som nepotrebovala. Preto som sa moc s novými ľuďmi nestretávala. Preto som aj v Prahe.
S: To sme na tom podobne akurát je som tu aj kôli rodine.
Takto sme sa bavili ešte dlho a zaspala   som niekedy okolo 1:00 v noci.

Je tu ďalší krásny deň a ja som sa zobudila prekvapivo dosť skoro bolo asi 7:30 ale tentokrát nikto neviváral myslela som si že Wiči ešte spí ale potom som si všimla na ladničke papierik na ktorom bolo napísané že, "písal mi Tayler že je v Prahe tak som za ním hneď išla vrátim sa až večer." Okej takže rozmýšľaj Emily čo dnes budeme robiť. Ako som tak rozmýšľala mi pípla správa v mobile.
S: Ahoooj, už si hore nemohol som dlhšie späť.
J: Áno som, tiež som sa zobudila skoro.
S: A nešla by si so mnou von len tak sa prejsť a pokecať.
J: Tak okej kde sa stretneme
S: fajn prídem po teba kde bývaš?
J: centrum Prahy taka veľká budova moderne urobená určite ju neprehliadneš.
S: okej o kolkej ti vyhovuje?
J: čo tak o 16:00?
S: ok o 16:00 ťa čakám dole.

Už je 15:30 a ja ako vždy nič nestíham. Rýchlo som si na seba dala nejaký jemný make-up a čierne tričko a kraťasy. Našťastie som stihla. Presne o 16:00 má Samo čakal dole pod budovou. "To si si kúpila ty ten byt?" povedal začudovane. " Nie, kúpili mi ho moji rodičia som z trochu lepšej rodiny. Býva so mnou aj Wiči to je tá moja kamarátka." Už mi bolo jedno či to dakto bude vedieť alebo nie. "Jaj, ja som si z YouTube many kúpil malí byt. Neďaleko centra."povedal zase s úplným kľudom." To máš tiež v pohode a kam ideme?"pýtala som sa.  "Idem ti ukázať jeden pekný bar na vedľajšom námestí."bol stále tak kľudný. "Okej už sa teším."

Po pár minútach sme do toho baru prišli a bol fakt vkusný a čo ma prekvapilo ani nebol nijaký zafajčený.
"Čo piješ?"opýtal sa ma. "No, ja moc nepijem ale dám si tónov s citrónom."
On ma vážne pozval na drink. Wow, to som nečakala. "Takže jeden tonik pre slečnu a druhý pre pána." Na toho čašníka som sa pozrela takým tým wtf pohľadom a dúfam že to pochopil. Boli sme tam ešte asi hodinu a potom ma odprevadil domov. Keď som vošla dnu tak ma okamžite vyspovedala Wiči. A Sury na mňa okamžite skočila.

♥️☁️♥️☁️♥️☁️♥️☁️♥️☁️♥️☁️♥️☁️
Zazvonil zvonec a kapitoly je koniec. Dúfam že sa vám páčila a zajtra bude ďalšia. Nezabudnite ma podporiť votom⭐ a komentom🗨️. A je dosť možné že teraz budú kratšie kapitoly lebo sa mi teraz strašne nakopili úlohy zo školy takže nestíham písať. Ďakujem za pochopenie.😊💘

Something is wrong Where stories live. Discover now