❤️22.kapitola❤️

87 4 3
                                    

Nakoniec zo mňa vyhrklo. "Zapni sa prosím ťa." povedala som opatrne a pozerala sa do zeme a jemne sa červenala. Odignoroval to a s rozopnutou košeľou pristúpil ešte bližšie. Absolutne som nevedela čo robiť. Ako by to nestačilo prišiel tak blízko že sa naše telá skoro dotýkali a dvoma prstami mi jemne nadvihol moju bradu tak aby sa mi pozeral priamo do očí. "Keby dačo bolo tak by som ti to povedal. Čo sa týka tej košele tak tu som tam hodil keď som o druhej v noci išiel spať a mal som vypite aspoň tri mojita a tri série pokru s Taylerom. A ty si na zemi spala už keď som prišiel do izby. Pravdu povediac som o teba zakopol." povedal s úškrnom na tvári ale s pokojným hlasom. Potom mi dal pusu na čelo, zapol si koše u a so slovami "aj ty si dačo obleč" odišiel dole.

Trochu som sa zarazila a až potom som si uvedomila ze som ešte stále v uteráku. Vlastne som bola zaťažená hneď z viacerích dôvodov. Stále som nechápala ako som sa ocitla na zemi ale nechala som to tak a radšej som si išla obliecť plážové šaty.

Zbehla som dole a tam to už rozvoniavalo. "Dobre ránko, dnes na raňajky mame lievance." nadšene ma pozdravila Wiči. Milujem lievance."Kde je Tayler?" spýtala som sa. Dan sedel na gauči a asi stíhal videa, Wiči piekla lievance ale Taylera nikde. "Tayler ešte stále spí." odpovedala Wiči. "Vieš že si mohla povedať Georgovy aby tie lievance upiekol." (George je sluha) "Áno, ale chcela som aby to bolo prekvapenie odomňa." odpovedala s úsmevom.

Kým sa lievance dopiekli tak sa uz aj Tayler zobudil. "Ale, ale, kto že sa nám tu prebral, Šipkova Ruženka." povedala som podpichovačne. "no tak nemohol som si nechať ujsť takú dobrotu. Popravde kebyže nezavetrím vôňu lievancov tak sa ani  nepreberiem." povedal s širokým úsmevom na tvary a s jeho americkým prízvukom.

Keď sme dojedli začali sme rozmýšľať o dnešnom dni. Padali rôzne návrhy na dnešný program ale vyhralo miestne kasíno a na večer nočný klub. Doobedu sme sa vybrali na verejnú pláž a poriadne sme sa vyblaznili. Lenže prišla ďalšia dilema a to kam na obed a tak sme sa zhodli na klasickom americkom obede. Dali sme si hot dogy!!! Odbilo 18:00 a my sme boli pripravený idt do kasína. Nasadli sme do našej limuzíny a náš vodič pán Milbern.

Boli sme tam asi tak do 22:00. Zahrali sme si poker, ruletu, karty a aj Black jaka. Samozrejme sme si dali aj pár drinkov a tak sme v dobrej nálade išli do blízkeho klubu. Boli sme tam fest dlho na po hodine som už ani nevnímala co sa okolo mňa deje zas sme dačo popili a bavili sa.

Domov sme prišli až okolo 03:30. Každý sme isi do svojej polky domu a išli spať. No po tom žúre som akosi nevedela zaspať a tak som sa z mojej postele skotulala dole k Danielovi...

❤️🧡❤️🧡❤️🧡❤️🧡❤️🧡❤️🧡❤️🧡

Tadaaaa, tak som to stihla ešte dnes. Ale nebojte ešte bude posledná kapitola a epilog. Tak teda zajtra ďalšia kapitola. Dúfam že sa tešíte 😁😊❤️. Ily❤️

                                               (540 slov)

Something is wrong Where stories live. Discover now