Hneď takto zo začiatku sa chc ospravedlniť že včera nebola kapitola ale bola som z rodinou takže som ju nestihla napísať.
Ďakujem za pochopenie.💘😊
♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️Najprv som váhala ale potom som si uvedomila že ísť na youtubering je môj sen už niekoľko rokov. "Áno rada s tebou pôjdem."povedala som mu. A videla som že je šťastný. Potom sme už len išli znova do toho úžasného baru a potom každý ku sebe domov.
Time skip:
Už zajtra ideme na youtubering. Strašne sa teším. Konečne po niekoľkých rokoch sa môj sen splní. A uvidím tých ľudí ktorých som tak dlho sledovala a podporovala. Ale ešte predtým som išla s Wiči a Sury na túru. Išli sme na nejaký menší kopček takže to túra moc nebola ale aspoň sme sa poriadne prešli a prebrali aj nejaké vážnejšie veci ohľadom vzťahov. Inak na to nebol čas alebo by sme sa pri každom druhom slove začali smiať. Sme proste také.😂
A o Samovi som Wiči tiež povedala a zaujímavé bolo že sa mi nesmiala. Tiež som jej povedala že zajtra idem na youtubering. Po asi dvoch hodinách prechádzania sa sme prišli naspäť domov a sadli si na gauč. Večer som sa najedla a rýchlo si zbalila batoh. Hneď som zaspala. Ráno s si iba privalila vodu. Myslela som že dve litrové fľaše budú stačiť ale nestačili.O 8:00 sme vyrazili aj s Samom a keďže youtubering bol v Prahe tak sme cestovali ledva desať minút a brali sme aj Sury. Keď sme tam prišli ešte sa to len prichystávalo a my sme aj s Sury išli rovno k Samovému stanu. Museli sme ho postaviť a potom všetko prichystať ale cítila som sa ako vo sne. A samozrejme mi ostala iba jedna voda. Bolo iba 9:00 a už bolo aspoň 25°. Myslela som že asi skapem. A to ešte nebol pravý obed keď je slnko najpálivejšie. A ja múdra si dám čierne tričko a kraťasy. No proste múdra som.😂 O 10:00 sa začali postupne púšťať ľudia do areálu a na autogramiáde sa už robili rady. Našťastie ja som všetkých obehala ešte pred otvorením. Naozaj všetkých. A super bolo že som aj s niektorými pokecali a zoznámila sa. Napr. s Mentom, Baxtrixom, Gogom a aj s Wedrim, Hausom a Artyxom. No proste ako v raji. A teraz som iba sedela so Sury v tieni a pozerala na tých chudákov ľudí čo čakali v niekoľko hodinovej rade v 30° len pre fotku a podpis. Hrozná predstava. Samozrejme vodu nemám ale našťastie každý youtuber dostal celý balík vody do svojho stanu. Tak mi Samo dal pár fliaš. Je 15:00 a o 16:00 začína predstavenie youtuberov. (len tak btw na youtuberingu som nikdy nebola takže neviem ako sa to volá keď sú tí youtuberi na tom pódiu pozn. a.) Keď to už začalo tak sa tam objavil niekto kto mal masku na tvári a typovala som veľa neodhalených youtuberov. Stala som uprostred davu ľudí a Sury som mala na rukách. Bolo to divné lebo keď ten neodhalený urobil pár krokov vpred cítila som na sebe jeho pohľad. Bola som zmätená. Zrazu sa ten neodhalený naklonil ku moderátorovi ako keby mu dačo šepkal. "Náš tajný hosť by sa chcel spýtať či by si nemohol požičať na pódium tamtoho Shiba inu psa čo má tamtá slečna na rukách." povedal moderátor. Bola som ešte viac zmätená ale pokívala som hlavou.
"Dobre tak s ním poďte na pódium"povedal moderátor zas. Tak som teda išla a odovzdala som mu psa. Zišla som dole hneď pod pódio.
On len mával a hladkal Sury aspoň to tak vypadalo. Potom som si ju zobrala naspäť a pochopila že to je asi Gejmr. Sury sa stále škrabala na krku tak som ju tam obzrela že či nemá kliešte. Jediné čo som našla tak to bol mali papierik s tel. číslom a pod tým napísané "stretneme sa za pódiom". Došlo mi že to napisal on a tak keď som videla že už odchádza tak som za ním išla.💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖
Joj, ja vás tak napínam, ale baví ma to. Na oplátku že som nedala včera kapitolu tak tu máte dlhšiu časť. Dajte vote a dáky koment moc má s tým podporíte a budem vedieť že vás to baví. Taktiež to je taký predčasný špeciál za 💯 reads. Teraz je tam 94.
Mooooooc vám ďakujem.😊🖤🌼(755 slov)
YOU ARE READING
Something is wrong
FanfictionEjou, toto je moja prvá knižka bude to dvojnásobná ff a viac sa dozviete v prvej kapitole.💖😁 #1 Gejmr, #4 Moon, #2 smtv, #2 Studiomoontv, #3 ship, #218 love, #6 šikana, #5 fanfikcia, 11.11.2020