♥️20. kapitola♥️

120 8 3
                                    

Po pol hodine čakania nám ohlásili že môžeme začať nastupovať do lietadla. Keď sme už všetci boli usadený tak nám letuška začala niečo trepať po rusky. Prečo? Asi preto že sme išli nejakou ruskou cestovkou. Nikto z nás jej nerozumel keďže nikto z nás nemal v škole ruštinu. No proste sranda bola. Potom sme sa už konečne odlepili od zeme a za 14 hodín letu sme pristáli.

Aj som tesne pred pristátím zaspala ale ako náhle sme sa dotkli zeme tak som sa prebrala v celkom nezvyčajnej polohe. Hlavu som mala položenú na Danielovych nohách. On tiež vipadal že sa práve zobudil. Wiči s Taylerom sedeli hneď za nami.

Višli sme z lietadla tak nás ofúkol horúci vzduch. Je polovica augusta ale v Miami je teraz asi tak 40°. Proste hrôza. Na vilu sme prišli presne o desiatej. Z letiska to boli iba také tri kilometre. Odviezol nás tam náš major dóm(sluha). Po anglicky vieme všetci veľmi dobre keďže Tayler je z NewYorku a ja s Danielom sme chodili už od prvého ročníka na bilinguálnu základky. A Wiči tiež ale do inej triedy.

Keď som otvorila dvere na našej vile, ovanula ma príjemná vôňa novoty. Áno naša vila sa len pred dvoma mesiacmi dostavala. Hneď ako sme vošli dnu tak sme prišli do veľkej spoločenskej miestnosti a začali sa nám venovať sluhovia. Vila bola rozdelená na ako keby dva domy a my sme mali jeden a Wiči s Taylerom druhý. Bolo tam všetko krásne a moderne zariadené. Veľké izby a niektoré steny boli celé zo skla. Zo začiatku som sa cítila ako v aquáriu ale postupne ten pocit mizol. Bolo to tam nádherné. Tie dlhé točivé schody po ktorých strede sa ťahal obrovský krištáľový luster boli priam fascinujúce.

Najprv sme si všetci prezreli dom lebo aj ja som tu bola prvýkrát a potom sme si rozdelili izby. Po izbách nasledovalo vybalilovanie. Ako prvé čo sme išli vyskúšať bolo more. Vila bola hneď na pláži a keďže pláž bola súkromná tak na nej nikto nebol. Kúpali sme sa dosť dlho a potom chalani dakde odišli a my dve sme sa opaľovali. Lenže to by neboli oni aby dačo nevyviedli. Zrazu ma striaslo od zimy. A okamžite som vyskočila a zvýskla. "Daniel!" zakričala som na neho. On a Tayler sa iba smiali a v rukách držali dva vedrá ktoré pred tým boli totálne plne ľadovej vody. Tak som sa rada išla prezliecť a pripraviť lebo sme mali ísť ešte na spoločnú večeru do blízkej reštaurácie. Ja som si objednala špagety bolognesse alebo ako sa to píše. Boli úžasné no škoda že ten večer ubehol tak rýchlo. Ani som sa nenazdali a bola som späť na vile a už ležala v posteli.

💜💙💜💙💜💙💜💙💜💙💜💙💜💙

Tak, máte tu ďalšiu kapitolu aj keď teraz moc často nedávam lebo mi začala škola ale aj cez to to dáko dotiahnem až dokonca. To znamená že kapitoly teraz nebudú každý deň ale budem sa snažiť aby boli aspoň každý druhý deň. Uvidím. A dajte vote teraz sa n moc darí a bola by som rada keby to tak aj ostalo.💙😊
                                                  (529 slov)

Something is wrong Where stories live. Discover now