Jeho byť bol malý, taká garsónka. No veľmi pekne zariadený do zelenej a čiernej. Bolo už neskoro. No asi tak 22:00 no pre mňa to neskoro bolo. Dohodli sme sa že si pozrieme nejaky film čo som ešte nevidela. Ale ešte predtým sme sa hádali kde budem spať nakoniec vyhral Dan a tak som spala na gauči. Ja som chcela na zemi lebo aby sa zbytočne nerozťahoval gauč ale on na tom trval. Bola som hrozne unavená takže po chvíli filmu som zaspala. Na to som expert. A navyše minulú noc som toho moc nenaspala.
Ráno som sa zobudila na úžasnú vôňu. Hneď som ju rozpoznala. "No Dan." povedala som prekvapene. "Milujem lievance s javorovým sirupom." nadšene som povedala. Som jeho najlepšia kamoška ale nikdy v živote som ho nevidela variť. A robil to úžasne. O asi 10:00 som už odišla lebo Wiči by už mala byť doma. A aj bola. A tak sme spolu išli na menšiu prechádzku so Sury a rozprávali sa o rôznych veciach. Povedala som jej aj o tom ako som si zabudla kľúče a musela spať u Daniela. Ale neľutujem to. A už vôbec nie tie lievance. Potom sme sa s Wiči ešte asi pol hodinu na tom smiali a ľudia sa na nás pozerali ako na nejakých kreténov.
Domov som prišla asi o piatej. Wiči sa rozhodla že cestou aj nakúpi. Ale pred našou budovou ma zastavil Samo. "Potrebujem sa s tebou porozprávať." povedal vážne a mne sa to prestalo páčiť. "No... Dobre, pod hore." povedala som zarazene. Zobrala som ho teda hore a tam s to stalo.
"Pozri, nepáči sa mi že chodíš za inými chlapmi. Ja som tvoj priateľ a ty máš byť somnou." prehovoril. "Ako to myslíš za inými chlapmi?" spýtala som sa, no to som nemala. "Napríklad včera, chcel som s tebou ísť von no ty si radšej išla s tým tvojím Danielom." povedal urazene a naštvane zároveň. "Chceš mi tým povedať že sa nemôžem stretávať s nikým iným okrem teba?" znova som sa spýtala. On bol len ticho. "A kde si bola dnes v noci?" spýtal sa ma tentokrát on. "U Daniela, lebo som si zabudla kľúče." už som bola fakt naštvaná. "To mi chceš akože povedať že sa nemôžem s Danielom stretávať alebo čo?" Opýtala som sa ho. "Presne tak, nechcem aby si sa s ním stretávala. A tá včerajšia noc, k tomu nebudem radšej vyjadrovať." po chvíli zo seba vytiahol. "Aha, takže si myslíš ze som mrcha alebo šlapka, áno?" spýtala som sa.
💚💙💚💙💚💙💚💙💚💙💚💙💚💙
No, úžasné túto kapitolu som si stihla včera predpísať takže nevinne až večer. Jej. Dúfam že som vás dostatočne nadchla a dorazíte aj na ďalšiu kapitolu. Podporiť ma môžete 🗨️ alebo ⭐. ĎAKUJEM 😊
(467 slov)
YOU ARE READING
Something is wrong
FanfictionEjou, toto je moja prvá knižka bude to dvojnásobná ff a viac sa dozviete v prvej kapitole.💖😁 #1 Gejmr, #4 Moon, #2 smtv, #2 Studiomoontv, #3 ship, #218 love, #6 šikana, #5 fanfikcia, 11.11.2020