Deň sa začal ako každý iný. S tým rozdielom že dnes ideme s Wiči do aquaparku. A máme až štyri vstupenky. Predstavte si podarilo sa mi prehovoriť Sama nech ide s nami. A Wiči si so sebouzobrala Taylera. Prišli sme tam nejak pred šiestou. Vybavili sme si vstup na tri hodiny. Mala tam o 20:00 začať nejaká bazénová párty a každý kto sa jej zúčastnil tak dostal jeden drink zdarma. Keďže som ich všetkých viezla domov ja tak som si dala len nealkoholické mojito. Bolo tam úžasne najprv sme išli obehať všetky atrakcie a potom bola párty. Museli sme zapájať aj kombinatoriku keď sme jazdili na tých dvojmiestnych dušiach. Najprv som išla ja s Samom potom Samo s Wiči a potom s Taylerom a ten zas s ostatnými však to poznáte. Len Samo išiel k nám a potom sme sa dohodli že pôjdeme spolu do parku. Keď sme vošli do bytu tak sa na mňa okamžite vyrútila Sury. Samo išiel u nás do sprchy pretože z nejakého dôvodu sa tam sprchovať nechcel. Ja som bola na gauči v obývačke a prezerala si Instagram.
Keď v tom Samo vyšiel z kúpeľne iba s uterákom okolo pásu a prešiel do hosťovskej si po veci. Bol tak nádherný. Ale nedala som to najavo. Len som nenápadne zdvihla pohľad a počas toho ako som sa robila že stále ťukam do mobilu tak som si ho celého dôkladne prezrela. Potom som sa už rýchlosťou blesku išla obliecť a namaľovať a mohli sme ísť. (inak Wiči bola s Taylerom von aby ste si nemysleli že ho tiež videla len v uteráku)
Len tak sme sa prechádzali po nočnej Prahe keď ma zrazu chytil za ruku a pozrel sa na mňa. Ja na neho. "Hej! Nepostrehla som že by sme spolu začali chodiť." a vytiahla som ruku z jeho zovretia. Nebudem vám klamať bol to príjemný pocit vedieť že niekomu na vás záleží. Potom som išla ďalej ale Samo na tom mieste ostal sklamane stáť. Keď som ho periférne videla tak som sa otočila a pobozkala ho. "Však spolu ešte nechodíme." povedal nechápavo. "Do teraz som ťa brala iba ako kamaráta ale teraz sa to zmenilo."vyhŕkla som. "Aj ja ťa mám rád."povedal spokojne. Potom sme sa ešte chvíľku prechádzali a potom sme išli ku mne domov. Wiči mi písala že na noc zostane s Taylerom. A tak som Sama zobrala hore a pozreli sme si nejaký comedy film.
Musel odísť skoro ráno lebo som sa zobudila už o 7:00. Nezvyčajné. Nie nie nie, nespali sme spolu. On pri tom filme zaspal a tak som ho na tom gauči nechala a ja som išla spať do svojej izby. So Sury. O deviatej prišla aj Wiči od Taylera. Potom sme sa ešte do obedu rozprávali a Wiči uvarila špagety. Boli ako vždy úžasné. A rovno som jej povedala že o 16:00 pôjdem s Samom von. Áno, zas má vytiahol von. Keď sme už boli von a prechádzali sme sa v parku opýtal sa ma. "Budúci týždeň je youtubering a napadlo ma či by si nešla so mnou ako psichycká podpora? Išla by si?"opýtal sa ma.
❤️♥️❤️♥️❤️♥️❤️♥️❤️♥️❤️♥️❤️♥️
Tak máme tu trochu viac love kapitolu. A sorry že som to prerušila pred odpoveďou. Musím vás trochu nadchnúť. Nezabudnite ma podporiť ⭐ alebo 🗨️.
Ďakujem 💖😊
(564 slov)
YOU ARE READING
Something is wrong
FanfictionEjou, toto je moja prvá knižka bude to dvojnásobná ff a viac sa dozviete v prvej kapitole.💖😁 #1 Gejmr, #4 Moon, #2 smtv, #2 Studiomoontv, #3 ship, #218 love, #6 šikana, #5 fanfikcia, 11.11.2020