❤️23.kapitola❤️

86 6 4
                                    

Ako už všetci vieme, keď si človek trochu vipije tak všetky city a emócie sú silnejšie a musí to ísť von. A tak som sa prišuchtala ku Danielovi. A pod jemným omamenim alkoholu som sa s ním vyspala. Vyspala som sa s Danielom. Áno, stalosato. Uvedomila som si to až ráno keď som sa s ním prebrala nahá na našej posteli. No ale to není všetko. Tá izba vypadala hrozne. Rozhádzané deky, vankúše, pozhadzovane kvetináče a popremiestnovany nábytok. No proste to tam vypadalo ako po prepade.

Jemne som odkrila perinu a pod nou bol nahý Dan. Našťastie spal na bruchu. Ako som ho videla tak mi hlavou prebehol flash back na minulú noc. 

Potichu som si išla dať poriadny penový kúpeľ. Potom som sa upravila a dala si plážové šaty a pod ne plavky. Mame v plane vyskúšať bazén a vyrivku pod vilov. A poobede zas chceme ísť na známu blízku pláž zvanú Willow beach. A večer keď Wiči s Taylerom išli na romanticku večeru do Čínskej reštaurácie, ja a Dan sme si urobili romanticku večeru na pláži aj s obsluhou. Potom sme sa premiestnili do bazéna a odohralo sa to čo aj minulú noc.

Dní plynuli a náš odlet z Miami sa blížil. Pomaly sme sa balili a večer sme odlietali. Keď sme prišli na letisko a prešli všetkými timi skenermi a inimi vecami. Keď sme už len čakali na odlet tak sa Wiči rozhodla ze pôjde nakúpiť niake jedlo a chcela aby som išla s ňou. "Nehraj to, priznaj sa k tomu alebo lepšie povedané v nemu?." povedala Wiči trochu urazene ale hlavne zaujato a šťastne. "K čomu sa mam priznať?" robila som sa ze neviem o čom hovorí. "Ty a Dan. Dan a ty. No proste priznaj že ste spolu." povedala Wiči. "Nie nie my spolu nie sme to nie." zapierala som. "Ale no tak, sme najlepšie kamošky už od škôlky. Myslíš že som si nevšimla tie zamilované pohľady." vyzvedala Wiči. "Nie, boli to len dve noci." prekecla som sa. "Páni, videla som ze ste do seba, ale až takto. Wow! Gratulujem!" nadšene povedala. "Čo nič také som nepovedala. A k čomu mi gratuluješ?" snažila som sa popierať pravdu. "Ale povedala. A už toľko nezapieraj že ste oficiálne spolu." Mala ma fakt prečítanú. "Fajn." povedala som otravene.

Pristavili nám lietadlo a mi sme sa pohodlne usadili v prvej triede. Samozrejme nám ponúkli aj šampanské a tie sedačky boli úžasné. Po asi dvoch hodinách letu som zaspala znova na Danielových nohách. Tento krát naschvál. Zobudila som sa na jemné dotyky. Dakto ma hldkal po vlasoch. Opatrne som sa otočila a zbadala Daniela. Jemne som sa usmiala a pomaly sa posadila. "Ako dlho som spala?" spýtala som sa potichu. Ani neviem prečo. V celej prvej triede sme boli iba my. "Aši tak štyri hodiny, princezná." povedal ešte chraplavim hlasom. Očividne sa tiež práve zobudil. Vonku bola ešte tma a všetci okolo spali. Pozrela som sa na mobil. Bol tam čas 02:00. Tak som si znova lahla na Danielove nohy a popri jeho hladkaní zaspala.

Zobudila som sa až ráno o 7:30. O pol hodinu nato sme pristáli na letisku v prahe. "Ľudia, poďme na lete trhy. Ešte to stíhame sú do zajtra." navrhol nadšene Tayler. "To je fajn nápad o kolkej?" spýtal sa Dan a Wiči s ním súhlasila. "Čo tak o 18:00 pred naším panelákom?" navrhla som. "Fajn o 18:00 pred vašim panelákom." súhlasil  Dan aj Tayler. Keďže bolo iba 9:00 keď sme dorazili domov tak sme sa s chalanmi rozhodli ze ešte skočíme do blizkej kaviarne. Nachvilu sme tam pobudli a potom sa už každý išiel pripraviť.

💛❤️💛❤️💛❤️💛❤️💛❤️💛❤️💛❤️

No tak sa nám to ese trochu predĺži. Ale posledná (24.kapitola) nebude dlhá. Dúfam že to už dočítate dokonca. Ďakujem❤️😊Ily

                                                  (646 slov)

Something is wrong Where stories live. Discover now