Nastal deň oslavy a ja sa nenormálne teším ešte nikdy som sa takto netešila na niečo. Zase som musela stať veľmi skoro, (v mojom poňatí to znamená 7:00) aby som sa stihla prichystať aj keď oslava začne až o 16:00 ale mňa všetko dlho trvá a musím tam byť a dávať pozor pri chystaní jedla. A tiež musím ukázať DJovy kde sa môže zložiť a rozložiť. No proste ďalší vybavovací deň. Našťastie to ubehlo rýchlo a tak mi ostala ešte hodina na oblečenie a doplnky a make-up. Musím dáko vyzerať.
O 16:00 tam už všetci boli. Všetko bolo tak ako má byť. Hudba, jedlo aj výzdoba je super. Hneď ako som videla Daniela tak som ho išla privítať. Dobehla som za ním a objala ho. "Daniel! Ty si prišiel! Som moc rada že ťa tu mám. Bez teba by to nebolo ono." pravda je taká že keby som Daniela na tom youtuberingu nespoznala alebo on mňa tak by táto oslava ani nebola. Bola by som doma a ležala v posteli s depkami. "Nemal som dôvod neprísť, potreboval som ťa vidieť. Vždy keď ťa vidím tak mám hneď lepšiu náladu." povedal natešene. "Však aj ty mi vždy vičaruješ úsmev na tvári." povedala som.
Potom som išla za Samom. "Kto to bol?" spýtal sa ma nervózne." To je môj najlepší kamarát, poď zoznámim vás."a ťahala som ho za Danielom. "Daniel, toto je môj priateľ Samo. Samo toto je môj najlepší kamarát Daniel." povedala som keď sme za ním dorazili.
Bolo vidno že obaja sú zarazený. A myslím že Samo aj trochu žiarlil. Čo už, hádam sa navzájom nezabijú. Ja som odišla sa venovať hosťom a vtedy ku mne dorazila Wiči s Taylerom. "Si si istá že je bezpečné ich tam nechať samých. Ja by som na to radšej dohliadla. Samo nevipadá práve nadšene." povedala Wiči a Tayler len prikivoval. Fakt vipadal ako keby ho za chvíľu mal zabiť. Radšej som za ním išla a odtiahla ho preč. "Prečo ste na seba tak zazerali a vrčali?" spítala som sa ho keď som ho odtiahla na druhý koniec miestnosti.
"Ten chlap sa mi nezdá." zavrčal a mne prebehli zimomravky po chrbte.Chcela som sa ho spýtať prečo no to má už Wiči ťahala do davu ľudí. Bol to trochu chaos. "Idú ti gratulovať musíš ísť." naliehala Wiči no mne sa nechcelo, mala som na pláne že veci čo mi doniesli dajú pri vstupe na stolík. No Wiči povedala že mi zagratulujú len najbližší. No bolo ich aspoň dvadsať.
Z DANIELOVHO POHĽADU
Veľmi som sa tešil keď ku mne prišla a trochu sa so mnou porozprávala. Není som nejaký spoločenský typ. Veď som anonym Gejmr. No nikto okrem Emily nevie že na tejto oslave ja Gejmr. Teraz k veci tie šaty čo mala boli úžasné a vipadala v nich naozaj sexy.
Nevedel som z nej odtrhnúť oči no potom sa stratil niekde v dave a zrazu prišla s nejakým chalanom. Cítil som sa hrozne. Keď som zistil že to je jej priateľ tak sa mi samozrejme nepáčil a tak trochu som žiarlil. Možno trochu viac. Nebudem vám klamať bolelo to. A tak sme tam asi desať minút stáli a vymieňali si škaredé pohľady. Aj sme po sebe občas zavrčali. Keď potom konečne Emily prišla od Wiči a odtiahla ho preč tak sa mi uľavilo.Neznášal som ho vedel som že to bude jeden z tých kreténov ktorý jej počase zlomila srdce na tisíc kúskov. A odkiaľ poznám Wiči. Emily mi ju predstavila ešte pred tým ako som musel odísť. Zvyšok párty som len stal opretý o stenu a smutné pozeral na všetkých tých ľudí ktorý sa tam bavili so svojimi priateľmi a priateľkami.
💙🖤💙🖤💙🖤💙🖤💙🖤💙🖤💙🖤
Táto kapitola je taká na dobrú noc. Apsolutne nič teraz nestíham. Učitelia nám naválajú triliardu úloh a povedia že to máme urobiť do 18:00. Neporazilo by vás. Poviem vám tak, nikdy si neodkladajte úlohy. Môžete ma podporiť nejakým komentom alebo votom. ♥️ĎAKUJEM♥️
(674 slov)
ESTÁS LEYENDO
Something is wrong
FanficEjou, toto je moja prvá knižka bude to dvojnásobná ff a viac sa dozviete v prvej kapitole.💖😁 #1 Gejmr, #4 Moon, #2 smtv, #2 Studiomoontv, #3 ship, #218 love, #6 šikana, #5 fanfikcia, 11.11.2020