פרק 1

2.4K 69 46
                                    

״איי ארין״ קרא תלמיד כלשהו לארין שישבה בשורה הראשונה בכיתה, הכי קרוב לפרופסור.

״מטומטם היא לא שומעת אותך, היא חירשת״ אמרה תלמידה נוספת כדי שיפסיק לקרוא לה, כי היא לא שומעת.

״טוב תלמידים, סיימנו להיום, נתראה מחר״ הפרופסור אמר לאחר שנשמע צלצול.

ארין קמה ממקומה ואספה את הציוד שלה בחזרה לתיק, הטלפון שלה רטט כסימן שסוף יום והיום לימודים באוניברסיטה הסתיים, וגם כי היא קראה את השפתיים של הפרופסור.

ארין בחורה בת 21, בעלת שיער שטני, עיניים חומות בהירות, היא נמוכה אך לא ממש, היא בחורה רגילה כמו כל אחת רק שהיא חירשת, לפני 5 שנים היא איבדה את השמיעה שלה עקב תאונת דרכים מאוד קשה, היא בילתה יותר מחצי שנה בבית חולים, הכל עבר לה אך משהו בכל זאת נפגע לתמיד.

ארין יצאה מהכיתה והתקדמה לכיוון של היציאה אך עצרה כשהרגישה שמישהו הניח עלייה יד בכתף, היא לא נבהלה והסתובבה אחורה.

״באק! איך היה המבחן?״ שמחה לראות את החבר הכי טוב שלה אחרי שסיים לעשות מבחן של שלוש שעות.

״היה קל בזכותך, את עזרת לי ארין, תודה״ חייך אלייה והיא חייכה אליו בחזרה.

....

אחרי שהם יצאו מבית הספר הם הלכו לבית של ארין.

״טעים?״ שאל באק בעודו טועם מהאוכל שהכין, הוא הסתכל על ארין שגם טעמה מהמרק.

אחרי כמה שניות היא אמרה ״ואו! טעים!״ והופתעה מהיכולות של באק להכין מרק כל כך טעים והסתכלה עליו.

באק הוא החבר הכי טוב של ארין, הם מגיל קטן ביחד, הם באותו גובה, שיערו צבועה לבלונדיני ועיניים חומות.

ארין הסתכלה עליו ועקבה אחרי שפתיו כדי להבין מה הוא אומר.

״מה חשבת שאני לא יודע להכין אוכל?!״ שאל אותה בגאווה.

״מה פתאום! תמיד ידעתי שאתה מוכשר!״ חייכה אליו חיוך רחב.

״מוכשר אבל בודד... זאת אומרת... עדיין רווק״ התבאס והשפיל את מבטו.

ארין גם התבאסה בשבילו, היא יודעת עד כמה באק רוצה להיות בזוגיות, כמה הוא מקנאה לזוגות אחרים ומחפש את האחת שלו.

״אל תדאג! אתה תמצא מישהיי! אני בטוחה בזה!״ ניסתה לעודד אותו.

באק הרים את ראשו כדי שארין תוכל לקרוא את שפתיו ואמר ״ואת? מה איתך?״.

״איתי? מה איתי?! אין לי! למה שיהיה לי?! אף אחד לא ירצה אחת כמוני״ ציחקקה.

״אחת כמוך שמה? יפה, מוכשרת, טובת לב?״ אמר עצבני.

״וחירשת״ אמרה עצובה והשפילה את ראשה.

באק הרגיש לא בנוח והיה לו נורא עצוב אז הוא החליט לעודד אותה.

Hear me || הושלםWhere stories live. Discover now