פרק 5

1.4K 62 54
                                    

״סליחה?! זה שהיא חירשת זה לא אומר שאנחנו צריכות לפנות לה את המקום, שתתמודד עם הבעיות שלה לבד״ אמרה סטודנטית אחת בזלזול אך כמובן שארין לא שמעה אותה.

נואה נורא הופתע, הוא לא ציפה לזה, וברור שלא ציפה לדעת שארין חירשת.

״את מכירה את המושג זכות קדימה?! אם את יודעת שהיא כזאת, אז למה שלא תקומי ותתני לה לשבת? לפחות היא תלמד משהו ולא כמוך, רק מסתכלת על הפרצוף של נואה הזה״ אמר באק עצבני וקם ממקומו.

ארין הבינה שהוא רב עם מישהיי בגללה ונלחצה מאוד.

״האוניברסיטה הזאת לאנשים נורמליים, לא לחרשים, זאת הבעיה שלה שהיא נשארה פה, והיא תתמודד עם זה לבד!״ אמרה אותה בחורה שגם קמה וארין הצליחה לראות מה היא אומרת.

׳לא... לא... בבקשה לא׳ נלחצה ארין, היא הסתכלה על פניו של נואה, הוא הסתכל עלייה.

באק התכוון להגיד משהו אך ראה שארין רשמה לו בדף ״בבקשה דיי״ והוא עצר את עצמו כי כיבד אותה.

ארין מבינה שבאק מגן עלייה ולא נותן לאחרים להעליב אותה אבל ארין לא רוצה שבאק יעשה את זה, היא חושבת שהיא נראת עלובה שמישהו מדבר בשמה.

....

״חתיכת מטומטמת האשלי הזאת, מה נראה לה בכלל״ אמר באק בזלזול כשהוא יושב מול ארין בשולחן שבחצר האוניברסיטה.

״באק אני מבינה את הדאגה שלך, אבל אני בסדר, לא צריך יותר לעשות דברים כאלה״ אמרה במבט עצוב.

״אני לא מתכוון לשבת ולהקשיב איך מאחורה מעליבים אותך, אולי את לא שומעת אבל אני כן! וזה מעצבן אותי!״ התעצבן על ארין שהיא עצרה אותו אז בכיתה.

״תודה״ חייכה אליו כי הוא הגן עלייה שוב.

״מה את עושה היום?״ שאל אותה ונשען על ידו בעייפות.

״אני צריכה לבקר את חברה של אמא שלי בבית חולים, ואז כנראה שאלך לבית״ אמרה ארין ועשתה את עצמה חושבת.

״אה! שחכתי להגיד לך! מחר יש לי יום ראשון של הצילומים לסרט שאני משתתף בו, ואת באה איתי״ חייך.

״אני? מה אני יעשה שם?״ שאלה מופתעת.

״סתם אני רוצה שתבואי, יהיה כיף״ חייך שוב וארין הסכימה לבוא כי ידעה שאם לא, הוא יתחנן אלייה.

....

׳איפה הפרופסור? אני מחפשת אותו כבר הרבה זמן׳ חשבה לעצמה ארין כשהיא מתהלכת ברחבי האוניברסיטה במטרה למוצא את הפרופסור.

Hear me || הושלםWhere stories live. Discover now