פרק 23

850 39 14
                                    

״תוכלי לבוא לבר xxx ולקחת אותו?״ שאל.

ארין לא הגיבה כמה שניות, היא לא התלבטה אלא לא ידעה מה להגיד, למרות שמאוד רצתה ללכת ולעזור לנואה.

״אני בדרך״ אמרה וניתקה, היא אמרה לבאק ודניאל להתראות ויצאה לנואה.

׳אני מקווה שהכל בסדר׳ חשבה ארין כשהיא נוסעת במונית.

הדרך הייתה קצרה, כל הדרך ארין מאוד דאגה והייתה לחוצה לגבי נואה.

״תודה״ אמרה אחרי ששילמה לנהג מונית ויצאה מהרכב, היא מיהרה להיכנס לבר, לשמחתה הבר היה ללא מוסיקה רועשת והיא חיפשה אותו חופשי.

״איפה הוא?״ אמרה בזמן שהיא מחפשת אותו בבר, לפתע היא ראתה אנשים רבים, כשהיא התקדמה לשם היא זיהתה את נואה, הוא רב מכות אם מישהו.

״חתיכת—-״ אמר נואה השיכור והתכוון לסטור לפניו של האיש אך ארין תפסה את ידו והוא נעצר.

״דיי מספיק...״ מלמלה בחיוך לנואה, חיוך של ״עכשיו הכל טוב״.

״בוא לבית״ אמרה ומשכה אותו מהבר, ולא שוכחת לבקש סליחה בשמו, הוא פגע בפרצוף של האיש לא קל.

השניים יצאו מהבר והמזכיר של נואה סימן להם להיכנס לרכב, הם נכנסו ונסעו.

״ארין...״ מלמל נואה בזמן שהוא יושב עם עיניים עצומות אך לא ישן.

הם נסעו לביתה של ארין.

ארין נאנחה והסתכלה על המזכיר שמרים את נואה על הגב, היא הלכה אחריו.

ושלושתם נכנסו לבית, המזכיר הושיב את נואה על הספה בזמן שההוא ישן, ארין הוציאה תיק עזרה ראשונה, היא התיישבה ליד נואה.

המזכיר טפח בגב של ארין כדי שהיא תסתכל עליו.

״אני אלך, לילה טוב״ חייך אלייה.

״תודה ולילה טוב״ חייכה אליו גם וההוא הלך.

לאחר עזיבתו של המזכיר, ארין התחילה לחטא את הפצעים של נואה, היה לו אחד במצח ונפתחה לו מעט בשפה התחתונה, היה לו דם קצת.

״למה לעזאזל אתה רב מכות?״ שאלה באנחה בזמן שהיא משפשפת מעדניות רבה את המצח שלו.

״כי אני מנסה לשכוח״ אמר לפתע וארין עצרה את עצמה כי הבינה מה אמר.

״לשכוח? מה?״ שאלה והסתכלה על שפתיו, הוא היה עם עיניים עצומות.

Hear me || הושלםWhere stories live. Discover now