״מה יש לך?! כנסי כבר!״ התעצבן והסתכל עלייה.
״נ-נואה! מה אתה עושה פה?!״ שאלה מופתעת לראות אותו.
״פעם אחרונה שאני מציע לך ולחבר שלך להיכנס״ אמר באנחה עצבנית.
״מה... נראה לך! שאתה!... צועק על ארין?!״ אמר באק חצי רדום ושיכור בטירוף.
׳כנראה שהוא מציע לנו להיכנס לרכב׳ חשבה לעצמה קצת לחוצה.
״תודה״ השיבה ומשכה את באק להיכנס לרכב, הם נכנסו ומייד אחריהם נואה נכנס.
״מה הכת—-״ אמר נואה אך ארין קטעה אותו ואמרה ״לxxx בבקשה!״ כי לא שמעה אותו מדבר, נואה הסתכל על ארין במבט עצבני כי הוא לא אוהב שקוטעים אותו אך החליט לשתוק והם נסעו לאותה כתובת.
אחרי נסיעה קצרה הם הגיעו לביתה של ארין, ארין ניסתה להרים את באק הרדום אך לא הצליחה, נואה ראה זאת והרים את באק על הכתפיים.
״אתה לא צריך! זה בסדר! אני יכולה גם לבד!״ מיהרה להגיד.
״פשוט תראי לי איפה הבית וזהו״ נאנח וארין התחילה ללכת, הם נכנסו לדירה הקטנה של ארין ונואה השכיב את באק על הספה.
״זאת הדירה שלך?״ שאל כשהוא בוחן בסלון.
״תודה לך, עזרת לנו מאוד״ הודה לו כשהוא עם הגב אלייה.
׳בדוק משהו לא בסדר איתה׳ חשב לעצמו והסתובב כדי לבחון בה.
״בכל אופן, ביי״ השיב באנחה ועזב את הבית.
יום למרחת
״ואי אני כל כך מצטער״ אמר באק ועשה פרצוף עצוב לארין כשהם יושבים על הדשא של האוניברסיטה ואוכלים את הארוחת הבוקר שלהם.
״הכל טוב, למרות שאני בטוחה שהוא חושב שאני מוזרה״ אמרה ארין באנחה.
הוא היא נורא עצוב אז השפיל את מבטו וסימן עם הידיים «סליחה» בשפת הסימנים.
״הכל טוב, הרי חברים עושים פדיחות אחד לשני״ ציחקקה ושתתה מהמיץ מנגו שלה.
לפתע נשמע צלצול והטלפון של ארין רטט, היא הבינה שצילצלו ושניהם קמו לרגליים.
״בוא, שלא נאחר״ אמרה והם התחילו ללכת לכיוון של המבנה, לפתע הם עצרו כי ראו חבורה של נערים הולכת עם תיקים על הגב.
״מי אלא?״ שאלה ארין סקרנית לדעת והסתכלה על באק.
״אה נכון! הם הילדים שבאו לסיור באוניברסיטה״ אמר באק שנזכר שזה יום סיור היום.
YOU ARE READING
Hear me || הושלם
Romanceעלילת הסיפור ״Hear me״ מבוססת על סיפור חייה של בחורה בת 21, בשם ארין, שלומדת באוניברסיטה, בחורה לגמרי רגילה אך חירשת, בעקבות תאונת דרכים שהתרחשה לפני 5 שנים לארין, היא איבדה את השמיעה שלה. לארין יש חבר הכי טוב, שמו באק, הוא מעודד אותה ותמיד עוזר לה...