פרק 19

860 47 30
                                    

״את בחורה כבר בת 21, אני לא ארמוז לך, אני אגיד ישר, את חירשת, ורק בגלל זה את לא תוכלי להיות עם נואה״ אמרה.

אחרי המילים של מליסה ארין הייתה בשוק, היא לא יכלה להוציא מילה.

״בבקשה תביני אותי, אני כאמא רוצה עתיד טוב לבן שלי, שיהיה עם אישתו והילדים שלו, ואת לא תוכלי למלא את התפקיד הזה, את יודעת את זה הכי טוב״ אמרה מודאגת.

׳היא כמו כולם...׳ חשבה לעצמה ארין.

״אני—-״ התכוונה להגיד אך לפתע מליסה הסתכלה לצד, שם ירד נואה מהמדרגות, ארין גם הסתובבה.

״מה אתן עושות?״ שאל ושיפשף את עיניו.

״נואה בן שלי, בוקר טוב״ חייכה מליסה וקמה מהכיסא.

״איך ישנת?״ שאלה האם והתקדמה לבנה, היא בחנה בפניו.

׳אם רק לא הייתי חירשת...׳ חשבה לעצמה מאוד עצובה כשהיא מסכלת איך מליסה מציקה לנואה.

״למה לא הערת אותי?״ שלא נואה שנעמד מול ארין.

״ישנת כל כך חמוד שלא יכולתי״ חייכה ארין שלא יחשוד שהיא עצובה.

״נתארגן ונצא״ חייך אלייה.

....

ארין ונואה סגרו שהוא יבוא לאסוף אותה אחרי שהיא תפגש עם באק, הם לא דיברו יומיים ובאק מאוד דאג.

״ארין!״ צעק באק כשהוא רץ לכיוון של ארין, היא ראתה אותו וחייכה כי הוא היה נראה מצחיק כשהוא מודאג.

כשהוא הגיע הוא חיבק אותה נורא חזק.

״אני דאגתי לך נורא, לא ענית לי, אני פחדתי שמשהו קרה לך!״ אמר לחוץ והתחיל לבחון את פניה, ידיה, וצווארה כדי לוודא שלא קרה לה שום דבר.

״תתכונן לשמוע את הסיפור״ נאנחה והם התיישבו במסעדה הקבועה שלהם.

אחרי שארין סיפרה לבאק מה קרה הוא היה בשוק.

״את אחת הבחורות הכי אמיצות שהכרתי״ אמר ולגם מהמיץ שלו בגאווה.

״איזה אמיצה? רעדתי ונלחצתי שם עד כדי כך שלא הצלחתי לקרוא״ אמרה בעייפות.

״לא מאמין שיאן חזר, זבל אחד, אם אני רואה אותו״ איגרף את ידו.

״ומי הזבל השני, גם אותו אני—-״ התכוון להגיד אך דניאל המלצרית הופיעה לידם ואמרה ״היוש״ מנשקת את הלחי של באק.

Hear me || הושלםWhere stories live. Discover now