׳ז-זה לא השחקן מהסרט ״לעוף״?׳ חשבה לעצמה מופתעת כשנזכרה שהוא השתתף בסרט שראתה עם באק.
״בבקשה״ חייך ונתן לה להיכנס ראשונה.
״ת-תודה״ אמרה ופתחה את הדלת, היא נכנסה והתיישבה בכיסא שלה, אותו שחקן נכנס ואמר שלום לכולם.
׳במציאות הוא נראה אפילו יותר טוב... באק הולך להשתתף איתו בסרט?! ואו׳ חשבה לעצמה שמחה בשביל חבר הכי טוב שלה.
....
״נו מה אומרת? חתיך אני או לא?״ שאל באק את ארין בגאווה לאחר שסיים להצטלם, הם עמדו מאחורי המצלמות בזמן שאותו שחקן מצטלם עם השחקנית הראשית.
״אתה הכי חתיך פה, למרות שנראה לי שיש לך מתחרה״ אמרה בחיוך.
״מי טאו? פחח... ברור שאני יותר״ אמר לארין ושניהם הפנו את ראשם אל טאו, הוא עמד מאוד קרוב לדמות הראשית, השפתיים שלהם כמעט נגעו אחת בשנייה, בגלל שהם משחקים בסרט כזוג אז הם צריכים להצטלם ביחד וקרוב.
ארין הסתכלה על השחקן טאו ועיניו נפגשו עם שלה, ארין הופתעה והסמיקה מעט, היה לו מבט חושני, אך במקום לראות את טאו מולה היא בטעות דמיינה את נואה מסתכל עלייה, עם אותו מבט.
׳אוי לא׳ חשבה לעצמה.
צהריים
״ואו איזה רעב אני!״ אמר באק ונגס בהמבורגר שהזמין כשהוא וארין יושבים באותה מסעדה שעובדת המלצרית דניאל.
״אל תשכח לבלוע״ חייכה אליו וגם אכלה את הספגטי שלה.
״אני אומר לך! הסרט הולך לשבור את כל העולם, רק כי אני משתתף שם!״ אמר לאחר שבלעה את האוכל.
״אני גם בטוחה בזה!״ חיזקה את מילותיו.
״תודה שבאת איתי היום...״ אמר מרוגש.
״בכיף, זה מה שחברים עושים לא?״ חייכה אליו ולגמה מהשתייה שלה.
״דרך אגב... אני מכיר בחור מאוד חמוד... רוצה להכיר?״ שאל אותה.
״לא... תודה״ מיהרה להגיד אחרי שנזכרה בפניו של נואה.
״חבל... הוא מאוד חמוד״ אמר באק ונשען אחורה על הכיסא.
״אם כבר מדברים על הנושא הזה... אל תפספס את הזדמנות שלך לדבר איתה״ אמרה והסתכלה קדימה, היא ראתה את דניאל מתקדמת אלייהם.
״שלום, הכל בסדר? תרצו משהו?״ שאלה המלצרית בחיוך והסתכלה על באק שהופתע ומייד התיישר.
YOU ARE READING
Hear me || הושלם
Romanceעלילת הסיפור ״Hear me״ מבוססת על סיפור חייה של בחורה בת 21, בשם ארין, שלומדת באוניברסיטה, בחורה לגמרי רגילה אך חירשת, בעקבות תאונת דרכים שהתרחשה לפני 5 שנים לארין, היא איבדה את השמיעה שלה. לארין יש חבר הכי טוב, שמו באק, הוא מעודד אותה ותמיד עוזר לה...