פרק 11

1K 45 36
                                    

׳מה היא עושה פה?׳ חשב לעצמו כשראה את ארין כשהסתכל עלייה.

״על תשכח לשלוח לי הודעה״ אמרה הבחורה כשהיא יורדת את המדרגות.

״עוזרת חדשה?״ שאלה את ארין והלכה לכיוון הדלת.

׳הם היו ביחד?׳ חשבה לעצמה ארין והמשיכה להסתכל על נואה.

״ביוש״ אמרה הבחורה ויצאה מהבית.

״מה את עושה פה?״ נואה שאל את ארין אך היא לא הגיבה.

ארין הרגישה מין כאב חד באזור הלב, היא הרגישה אכזבה ועצבות.

״ומה זה המבט הזה? מה הוא אומר?״ שאל אותה טיפה עצבני שהיא מסתכלת עליו מופתעת ומאוכזבת.

״סליחה... אני... לא התכוונתי״ אמרה והתקדמה לכיוון הדלת.

״סופיה... מצטערת אבל יש סידורים לעשות... נתראה מחר״ השיבה ויצאה מהבית.

ארין הלכה לכיוון לביתה, בדרך היא התיישבה בספסל כלשהו ואפילו קנתה בירה כדי לשתות, בירה עם כמות גבוהה של אלכוהול, היא לא שמה לב ושתתה את כולו.

״ברור שיש לו מישהי... ולמה-זה כל כך מעציב-אותי? אנחנו בקושי מכירים״ אמרה שיכורה.

״למה כשראיתי אותו עם בחורה כלשהי זה כאב לי?!״ הרימה את קולה.

״מי זה אותו?״ שאל לפתע טאו שבא אלייה מהצד, היא הסתכלה לצד וראתה את טאו עומד לידה, הוא חייך.

״טאו?״ אמרה ושיפשפה את עינייה כדי לוודא שהוא באמת עומד מולה, וכן.

״הסיבה היחידה למה נשים שותות בירה בלילה ועצובות כמוך, בגלל שכואב להם בגלל גבר״ אמר והתיישב לידה, היא הבינה מה הוא אמר.

״אני כל כך סתומה... למה בכלל חשבתי... ש... הוא יכול להרגיש אליי משהו בכלל?!״ שאלה ודמעות ירדו מעינייה, היא השפילה את ראשה.

״אמרת לו? שיש לך רגשות אליו?״ שאל אך היא לא הגיבה.

טאו היה מאוד סקרן לדעת מי זה הבחור הזה.

״ארין!״ נשמע צעקה מרחוק, טאו ראה שבחור כלשהו רץ לכיוון שלהם, זה היה נואה.

״אוו תראו מי זה, אז בגללך היא ככה?״ שאל טאו וקם על רגליו.

״ברור שגם אתה, הרי איך אפשר בלעדיך״ אמר נואה והסתכל על טאו עצבני.

נואה וטאו מכירים את אחד השני טוב, הם אויבים ובכלל לא מסתדרים ביחד, הם שונאים את אחד השני.

Hear me || הושלםWhere stories live. Discover now