ארין קמה מהר והתקדמה לדלת, היא ראתה דרך המצלמות שנואה עומד, היא לקחה נשימה עמוקה ופתחה את הדלת.
״נו—-״ התכוונה להגיד אך הוא לפתע חיבק אותה והיא הופתעה אך מהר מאוד התחילה לבכות.
״אני שמח שאת שלמה ולא קרה לך שום דבר״ נאנח משמחה כשהיא בוכה לתוך החזה שלו, למרות שהיא לא שמעה הוא לא חזר על זה שוב.
נואה התנתק ממנה מעט ואמר ״תספרי לי הכל, מילה במילה״ רציני.
יום למרחת.
למרחת בבוקר ארין קמה ללא מצב רוח, היא מאוד מבואסת ועצובה בגלל מה שקרה אתמול עם אותו בחור ויאן.
״איך את מרגישה?״ שאל נואה שנכנס לחדר שלה והביא לה כוס מים.
״בוקר טוב, בסדר״ חייכה מעט.
״תשתי״ הושיט לה את הכוס והיא שתתה.
אחרי שהיא שתתה היא חיבקה את נואה שעמד מולה, זה נורא חימם אותה.
׳עכשיו יותר טוב׳ חייכה לעצמה כשהיא מחבקת את המותניים שלו.
נואה חייך והרים אותה, רגלייה היו מסביב למותניים שלו, היא נורא הופתעה.
״מ-מה אתה עושה?״ שאלה מופתעת.
״אני מביא אותך לשירותים״ השיב והניח אותה על הכיור.
״אני יכולה ללכת״ אמרה בחיוך.
״עכשיו תסיימי פה ותצאי לאכול״ נשק למצח שלה ויצא מהחדר, מה שגרם לארין מאוד להסמיק.
....
אתמול לאחר שנואה הגיע לביתה היא סיפרה לו כל מה שקרה, עם יאן והבחור הזה, ובגלל זה הוא מאוד דאג לה אז הוא נשאר לישון אצלה.
״ארין... אני רוצה להציע לך משהו״ אמר נואה כששניהם יושבים ואוכלים את ארוחת בוקר שהכין, היא הסתכלה עליו וחיכתה שימשיך לדבר.
״תעברי לגור אצלי״ אמר וארין מאוד הופתעה.
״ל-למה?״ שאלה ובלעה את האוכל שהיה בפיה.
״כדי לשמור עלייך ברור, אני לא רוצה ששוב יקרה לך דבר כזה, אם תיהיי אצלי לא יקרה לך שום דבר, הבית שלי שמור 24 שעות, שם תיהיי בטוחה״ חייך אלייה.
ברור שנואה הולך למצוא את אותו בחור שהפחיד את ארין אך הוא בכל זאת מציע לה לעבור אליו, הוא מאוד מפחד עלייה, בזמן שהיא לא הייתה איתו הוא חיפש אותה בכל מקום, שלח מלא ניידות לחפש אותה, פעם ראשונה בחייו שהוא נלחץ לגבי מישהו והוא יעשה הכל כדי שדבר כזה לא יקרה שוב.
YOU ARE READING
Hear me || הושלם
Romanceעלילת הסיפור ״Hear me״ מבוססת על סיפור חייה של בחורה בת 21, בשם ארין, שלומדת באוניברסיטה, בחורה לגמרי רגילה אך חירשת, בעקבות תאונת דרכים שהתרחשה לפני 5 שנים לארין, היא איבדה את השמיעה שלה. לארין יש חבר הכי טוב, שמו באק, הוא מעודד אותה ותמיד עוזר לה...