פרק 26

798 41 35
                                    

פרק לפני אחרון❣️

״והינה הוא״ חייך רוי שהדלת לפתע נפתחה וממנה נכנס נואה.

״בבקשה... תוריד את זה... זה כואב לי״ ארין בכתה ודם החל לרדת מאוזנייה.

׳דיי דיי בבקשה... אני מתחננת.... שזה יפסק׳ חשבה לעצמה סובלת מכאב.

״בן זונה שחרר ממנה!״ נואה צעק והיא מאוד עצבני וארין הצליחה לשמוע את קולו למרות שכאב לה האוזניים והיא שמעה שריקות מאוד חזקות ואפילו גרמו לה לכאבי ראש חזקים.

״נואה?...״ מלמלה והרימה את ראשה למרות שלא ראתה אותו.

״ארין אני כאן תחכי עוד קצת״ נואה קלט שיורד לה דם מהאוזניים, רוי לא ראה הוא הסתכל על נואה.

״באת להציל את הנסיכה שלך?״ שאל רוי בחיוך.

״אני אהרוג אותך!״ התעצבן והתחיל להתקדם אליו.

״שאלה... מי יותר חשובה שלך... אמא שלך ואחותך... או ארין...״ חייך ונואה נעצר כי הבין שאימו ואחותו אצל רוי ביידים.

״נואה... איפה אתה... נואה... תעזור לי...״ ארין המשיכה לבכות והדם החל לטפטף על בגדיה.

׳שיט שיט שיט... אם זה ימשיך ככה...׳ נואה חשב לעצמו עצבני.

״מה אתה רוצה?״ שאל נואה את רוי.

״תן לי ונסיכה שלך לעזוב את הארץ הזאת... ואתה תקבל את המשפחה שלך שלמה״ חייך.

״אתה חושב שאני אסכים? ארין גם משפחה שלי״ אמר בביטחון.

״אז אתה מעדיף את ארין על אמא שלך ואחותך?״ שאל ועשה פרצוף עצוב.

״נואה...״ ארין בכתה בשקט.

׳תחכי עוד קצת ארין...׳ חשב לעצמו.

״גם לך יש מישהו חשוב... אבל אני לא ארד לרמה שלך...״ נואה אמר והביט בו עצבני.

״נכון כי אתה פחדן״ חייך.

״אבל בוא נראה מה יקרה אם...״ הוסיף והתכוון להסתובב לארין, נואה נלחץ שהוא הולך לעשות לה משהו ומהר הוציא אקדח וירה בכיסא שארין ישבה, ארין נבלה והרגישה כאב נוסף, רק הפעם מאוד מאוד חזק, רוי נעצר והסתובב אליו.

״זה לא פייר... לך יש אקדח״ רוי התבאס.

״זוז ממנה לפני שאני יורה לך בראש, אני בטוח שאתה לא תרצה לעזוב אותו לבד״ חייך וזה עקץ את רוי.

Hear me || הושלםWhere stories live. Discover now