Rozdział 14 ⚡

1.2K 66 27
                                    

Werka siadając na fotel wpadła na jakże wspaniały pomysł żeby uwiecznić te wszystkie przygotowania na filmie. Pewnie domyślacie się dlaczego ten pomysł tak bardzo mi się "spodobał".

-Piotrek jesteś teraz wolny? Mógłbyś nagrywać?

-Wiesz Werka może lepiej niech Dżodżo to zrobi, on przecież bardziej ogarnia.

-Co Ty bredzisz Piotrek?-różowowłosa była wyraźnie zaskoczona postawą chłopaka.

-Właśnie Piotrek, przecież będzie fajnie-powiedziałam z ironią w głosie, nawet na niego nie patrząc.

Chłopak westchnął i złapał za kamerę.

W trakcie makijażu Werka zadawała mi mnóstwo pytań, ale to było urocze. Chętnie z nią rozmawiałam.

Po skończonym makijażu podałam Werce lusterko, ta przyjrzała się dokładnie i stwierdziła, że jest idealny i bardzo jej się podoba więc odetchnęłam z ulgą.

-Werka mogę sobie zrobić zdjęcie na pamiątkę?

-No jasne! Wyślesz mi je potem koniecznie.

Spojrzałam w stronę operatora.

-Użyczysz mi blendę od Was?

Kolejny raz wyszedł bez słowa i wrócił po chwili z porządanym przedmiotem jedynie mi go podając.

CO TEN CZŁOWIEK ODKURWIA?!

Zrobiłam fotki i Werka zbierała się na sesję, poszła jeszcze z Piotrkiem dograć końcówkę, a ja zaczęłam uprzątać stanowisko jednocześnie rozmawiając z Martą, która pytała mnie jakich kosmetyków używam i generalnie pogadałyśmy trochę na temat makijażu.

Kiedy wszystko zaniosłam już do samochodu postanowiłam zlokalizować mojego brata. Siedział w pokoju narad razem z Łukim. Stuknęłam lekko w drewniany front, aby dać o sobie znać.

-O Pola już do Ciebie idę-zaczął Karol.

-Jeśli nie masz teraz czasu to możemy przełożyć tą rozmowę.

-Nie, nie właśnie skończyliśmy. Idziemy do nas do pokoju?

-Pewnie.

Ruszyliśmy do pokoju jego i Werki, druga zainteresowana zdążyła już w tym czasie pojechać na sesję.

-No to opowiadaj siostra.

Usiedliśmy na dużym łóżku opierając się o ścianę, moja głowa mimowolnie opadła na ramię Karola.

-Zacznę od tego, że umówiłam spotkanie z rodzicami na jutro na 18 w ich restauracji. Pojedziemy razem?

-To oczywiste, przyjadę po Ciebie przed 18.

-Ok, teraz te mniej przyjemniejsze kwestie.

-Śmiało, mi możesz wszystko powiedzieć. Domyślam się, że chodzi o Pitera.

-Dokładnie. Nie rozumiem go już kompletnie. Mówi o nas jako o przyjaciołach po czym zaprasza mnie do swojego mieszkania, tam całuje, potem przychodzi następnego dnia do mnie z kwiatami, potem prawie pieprzy mnie na blacie kuchennym, potem ucieka, teraz nie odzywa się do mnie. Jest cholernie trudny.

-Myślę, że wynika to z jego burzliwego rozstania.

-Opowiadał mi o tym, mówił nawet, że jestem pierwszą dziewczyną dzięki, której uśmiecha się szczerze pierwszy raz od tego czasu. Więc dlaczego cały czas mam w głowie to jak mówi o nas PRZYJACIELE?

-Pola czy Ty?

-Sama już nie wiem co czuję...

Mimowolnie zaczęłam płakać, choć nie chciałam tego robić. Karol przytulił mnie, a ja cicho szlochałam.

Po chwili rozległo się pukanie do drzwi, Karol krzyknął proszę, a naszym oczom ukazał się nie kto inny jak Pan Twardowski we własnej osobie.

-Przepraszam, że Wam przeszkadzam. Chciałem tylko zapytać czy jestem jeszcze potrzebny, czy mogę wracać do siebie.

-Nie jesteś, możesz jechać.

-Pola wszystko w porządku?-nie odpowiedziałam.

Miałam ochotę wykrzyczeć, że nic nie jest w porządku ale powstrzymałam się z wiadomych względów.

Zamknął drzwi, a mój szloch się pogłębił.
Po jakiejś godzinie rozmowy z bratem względnie się ogarnęłam i niezauważona przemknęłam do mojego samochodu. Jutro kolejny trudny dzień.

CHAT EKIPA:

Frizoluszek 👅🍔

Halo ekipo! Proponuję wspólne wyjście do klubu w piątek, co Wy na to?

Prawie wszyscy odpisali, że to super pomysł. Najpierw zobaczyłam wiadomość Mateusza

TrombaBomba ⚡🐍

Przyjdę z kimś 😈😉

Frizoluszek 👅🍔

To ta o której opowiadasz od miesięcy? 😂

TrombaBomba ⚡🐍

Może, może 😉

Piter 📸

Jeszcze dam znać czy przyjdę 😒

A Ty co powinnaś zrobić Wiśniewska?
Powinnaś pójść i wyglądać jak milion dolarów.

Polcia 💄👠

Będę!

Zamknęłam chat i zastanawiałam się jak to wszystko rozegrać...

_______________________________________

Obiecany kolejny dziś rozdział 🖤

Buziak
@lady_nnn ⚡🖤

Which one? | Tromba / PiotrulloOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz