16. Bölümden Kısa Bir Kesit

1.3K 115 7
                                    

''Biz bu meyvelere gece kilidi deriz.'' dedi Katniss.

''İsmi bile kulağa öldürücü geliyor,'' dedim. ''Özür dilerim, Katniss. Ben onların senin topladıklarından olduğunu sanmıştım.''

''Özür dileme. Bu bizim eve bir adım daha yaklaştığımız anlamına geliyor, değil mi?''

''Ben kalan meyveleri atayım.'' dedim, onları ormana doğru taşırken.

''Bekle!'' diye seslendi, Katniss. Çantasından çıkardığı deri kesenin içine bir iki avuç meyce doldurdu. ''Tilki Surat kandıysa Cato da kanabilir. Peşimizdeyse, keseyi kazayla yere düşürüveririz. Eğer alıp, yerse...''

''Merhaba 12. Mıntıka!''dedim.

''Aynen öyle,'' dedi ve keseyi beline tutturdu.

***

Cato'nun bizi bulmasından çekinmeyerek, Katniss'in avladığı hayvanları pişirmek üzere büyük bir ateş yaktık. Yanımıza gelse de hazırlıklıydık. Yemeğimizi rahatça yedik ve gelen giden olmadı, sonra mağaramıza dönmeye karar verdik.  Akşam, gökyüzüne yansıyan tek yüz Tilki Surat'ınkiydi. Sabah hissettiğim vicdan azabı yeniden kalbimi yumruklamaya başlamıştı.  Gün ağarırken uyandım, bütün gece uyumama izin vermişti. Bütün gece uyanık kalarak adil davranmadığına kızarken Katniss, ''Şimdi uyuyacağım, ilginç bir şey olursa beni uyandırırsın.'' dedi.

Katniss uyanır uyanmaz, ''Dostumuzdan haber var mı?'' diye sordu.

Başımı iki yana salladım. ''Hayır. İnsanı rahatsız edecek kadar sessiz.''

''Sence Oyun Kurucuların bizi bir araya getirmesi ne kadar sürer?'' diye sordu.

''Tilki Surat dün öldü. İzleyicilerin bahis oynayıp, sıkılmaya başlamaları için yeterince zaman geçti. Bana sorarsan her an bir şey olabilir.''

Son bölüme gelen vote sayısı beni çok mutlu etti, yorumlarda da bunu görmek istiyorum, lütfen ne düşündüğünüzü benimle paylaşın veya önerilerinizden bahsedin. Müsait olursam, pazar günü bölümün tamamı gelecek, öpüldünüz! xxx

PEETA'NIN GÖZÜNDEN AÇLIK OYUNLARIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin