Gong sesini duymadan önce, metal halkalarımızda geçireceğimiz 60 saniyemiz vardı. Haraçlar, altmış saniye boyunca, bir çember oluşturarak, her biri Cornucopia'ya eşit mesafede olan yerlerinde bekliyorlardı. Dümdüz ve açık bir alandaydık. Cornucopia'ya kısa bir bakış atıp, işime en çok yarayacak şeyin ne olabileceğini düşündüm. Muhtemelen yiyecekler... Çünkü herhangi bir silaha sahip olsam bile, kullanmayı bilmedikten sonra işe yaramayacağından emindim. Ama bunu dert etmeme gerek yoktu. Kariyer haraçlarına götürdüğüm ittifak teklifi, onaylanmıştı. İşte iki numaralı planım.
Birden Katniss'i gördüm. Sol tarafımda, beş haraç ileride duruyordu. Bir anlığına bana baktı ve, gong sesi duyuldu. Önüme odaklanıp, koşarak doğruca Cornucopia'daki ikinci mıntıka haraçlarının yanına ilerledim. Her ihtimale karşı, kendimi onlara karşı da savunmak için kalın saplı bir bıçak kapabildim. Diğerleri de onlardaydı. Yeterli sayıda silah ve diğer tedarikleri toplama işi İkinci Mıntıka'nındı. Malzemeler için tehdit oluşturanları ortadan kaldırmak, Bir ve de Dört'ün. Yaklaşık olarak yarımızın öldüğü kan banyosu sona erdiğinde nihayet bir araya geldik. Cornucopia yakınlarındaki gölün kenarında kamp kurduk ve hepimiz ilk şoku atlattıktan sonra, dörtteki kız ilk konuşan oldu.
''İyi olanın kazanmayacağını biliyorum fakat, kazanan aramızdan biri olursa bilin ki benim de ruhumu huzura kavuşturacak.''
''Neden? Sen neden kazanmayasın?'' dedi Bir'deki kız, Glimmer.
''İhtimalleri konuşuyorum.'' diye yanıtladı kız. ''Kariyer haraçlarından herhangi birinin kazanması benim için onurdur.'' PEETA KAZANMASIN. Ah.
''Yeter, biraz daha bağırsaydın. Heyecanını kendine sakla.'' dedi İki'deki çocuk. İsmi Cato'ydu.
Ortamı biraz olsun yumuşatmak için bir adım atmaya karar verdim. Boğazımı temizlerken, ''Aa, bu arada ben Peeta...''
Marvel gözlerini devirirken, ''Bu moronu aramıza almayı kim istediyse, ilk ölen o olsun.'' dedi.
''Peeta, ismini tabii ki de biliyoruz. Marvel'ın da dediği gibi moronluk yapma. Koca sekiz puanından ve Aşk Çocuğu şovundan sonra seni unutmak mümkün mü?'' dedi Clove.
''Tamam, pekala sizinle şahsen de tanıştık. Hatırlarsanız iki gün önce,'' dedim, Birinci ve İkinci Mıntıka haraçlarına hitaben. ''Ben sadece şeye...''
''Ah, benimle mi tanışıyordun?'' dedi, Dödüncü Mıntıka'nın kızı.
Gülümsedim.
''Ben Mermaid.''
Tabii. Dördüncü Mıntıka. Denizcilik. Deniz Kızı.
''Söylesene,'' dedim. ''Deniz kızları gerçekten var...''
''Artık susacak mısın? Başımı ağrıtıyorsun.'' diye sertçe tersledi, Clove.
Sustum. Ve sanırım size planımı açıklamayı unuttum. Görüldüğü üzere, Kariyer haraçları ile müttefiğim. Peki neden? Çünkü en tehlikeliler onlar. Çünkü Katniss'ten uzak tutmak istediklerim onlar. Bu sırada 'talihsiz aşıklar' planını biraz sekteye uğratmış görünebilirim fakat yakın zamanda her şeyin yoluna gireceğine garanti verebilirim. Katniss'i geri aldığımda...
Gece iyice çökmeye başladığında, ''Pekala, ben artık avlanmak istiyorum.'' dedi Cato.
''Evet, ama daha hiç hayvana rastlamadık,'' dedi Glimmer.
''Sence ihtiyacımız var mı?'' diye sordu Marvel, küçümsercesine. Gerçekten kamp alanı bir yığın yiyecekle doluydu. ''Cato, rakipleri avlamaktan bahsediyor.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
PEETA'NIN GÖZÜNDEN AÇLIK OYUNLARI
Fiksi PenggemarEvet, koskoca 384 sayfalık Açlık Oyunları, baştan sona Peeta'nın gözlerinden. Peeta'nın toplama gününden önceki hayatı ve Oyunlar, Katniss'e olan aşkı, aile hayatı, fırın ve Delly Cartwright... Ekmekçi çocuğun iç dünyasına yolculuk yapmaya hazır mıs...