مملكه الراقي
البارت العشرون
كلمتين علي الماشيالحياه ياساده تمشي بمنوالها ابينا ام رضينا ونحن فيها اصبحنا مصيرين ولسنا مسيرين نحن من اختلقنا ذلك التعبير بحياتنا رغم اننا دائما مخيرين عندما تجد من يسعدك ويتمني لك الخير دائما تتركه دون سابق انذار او تتعمد ان تغيب عنه عمدا رغم انه فعل المستحيل من اجلك وانت تناسيت ذلك في لمحه بصر تناسيت عندما كنت تتلهف للحديث معه وكنت تتمني ان يجيب عليك فقط وعندما تعلق بك واصبح لك تهربت منه بحجج فارغه هل هذا لانك اكتفيت منه ام لانك فارغ العين ولا يملا عينك الا التراب عجبا لذلك الانسان عندما يحتاج شيء يتودد له لكي يتحصل عليه وعندما يمتلكه يهرب منه وهذا دليل علي ضعفه وخيبه امله ومن تركنا سهوا فنسيانه عمدا ....
اذا وجدت من يفهمك ويعلم ما بداخلك وتحمل تقلب مزاجك وعاش معك اجمل لحظات جنونك بشغف تمسك به جيدا ولا تتجاهله لانك لو تركته في منتصف الطريق وتخليت عنه فلم تجد السعاده لقلبك مره اخري مهما فعلت وسيتغير هو علي كل العالم من اجلك انت وهنا ستبحث عنه داخل كل الناس ولم تجده واذا وجدته فلن يكون لك ...... ولذلك لا تستهر ولا تلعب بمشاعر الغير وكن لمن يريدوك العون والسند بعد اللهالراقي ..... مملكه الراقي .... مجرد كلام
ياعم كمال الله يرضي عنك بدي اكمل حكايه الراقي الي مجنني معه وربي بقيت احلم بها القصه الي مدري هي هتعمل فيا ايه انا بقيت اخاف اكون سادي من كتر ما بشوف وبتخيل وبحلم بيها
اهدي ياضبع كده وخليك هادي هو انت سادي او حتي عندك الميول
اعتقد ايوه عندي
وازاي ده ياصاحبي
بحب العنف في السرير
ده بجد
اي وربي
وعشان كده بقيت سادي
اي
اسمع ياصاحبي الساديه مش لاي حد لازم تكون شخص متزن شخصيتك قويه حكيم وصاحب راي وكلامك موزون مش اي حاجه والسلام ياضبع وقبل كل ده انك تكون راجل توعد وتوفي مطلعش الكلمه من فمك غير وانت عارف معناه وللاسف في كتير ذكور بس رجاله قليلين
عندك حق وربي ياكمال اقلك سيبك من اني سادي او غيره بدي اعرف ايش صار مع شوق
انت مصمم علي كده يعني
اي وربي
طيب ياعم انا نزلت انا وهي المايه بعد ما غيرت هدومها وقعدنا مع بعض شويه في المايه كانت ايدي تحت باطها ووشي في وشها وكل ما الموجه تيجي ارفعها لفوق وفرشت ايدي علي المايه وهي نايمه علي ايدي وايدها الاتنين حوالين رقبتي بعد كده طلعنا من المايه روحت جبت سمك للغدا سمك بوري مشوي وسمك بلطي مقلي وجمبري وشوربه سي فوت ورز احمر مع السلطات والعيش وبيبسي حجم عائلي ومايه معدنيه اتغدينا وكله تمام وروحت جبت شاي شربنا شاي ونزلنا المايه تاني بعد الظهر كانت حضناني جامد ومشاعرها كانت عاليه جدا بستني كام بوسه علي السريع بس زعقتلها لاننا كنا في المايه والناس حوالينا ولو حد خد باله منظرنا هيبقا وحش جدا ولما شخط فيها كشت في نفسها كده وخافت جامد وهي اساسا كيوت كده وحساسه جدا طلعنا من المايه خدت شنطتها ودخلت عشان تغير بس كان الدوش وغرف تغيير الملابس زحمه جدا اخدتها في شقه مقابل للشاطيء كان بتاعت واحد صاحبي سمسار وكنت عوزها لناس اصحابي خليجين وجايين بكره اخدتها هناك عشان تاخد شاور وتلبس وتجهز نفسها عشان تسافر طلعنا الشقه دخلت الحمام اخدت شاور وطلعت كانت لفه البشكير علي جسمها ولفه شعرها بفوطه كنت شايف الخوف في عنيها حبيت اهديها ومزعلهاش لاني زعقتلها قمت اخدتها في حضني وقلتلها حقك عليا حضنتني جامد وقلتلي بالله عليك ياسيدي خليني معاك ومتسبنيش انا بحبك جدا ومش هقدر اعيش من غيرك طبطبت عليها وقلتلها انا معاكي متقلقيش وهوب البشكير وقع وبقت عريانه تماما متعرفش بقي كان مقصود ولا وقع لوحده وهنا بدئت ابلع ريقي بالعافيه وحصل تجمد في الاطراف وحاجات كانت نايمه صحت والمشاعر تحركت روحت قعدت علي كرسي الانتريه عشان اليوم ده يعدي علي خير جت عليا وقعدت علي رجلي وبيني وبين نفسي قلت وربنا كده كتير انا بشر بردوا وعندي مشاعر الي بيحصل ده مدمر انا مش عاوز اعمل حاجه وبنت الجزمه جسمها نار ومش هقدر اتحمل كده خالص ميلت عليا كأنها بتغريني وتثيرني لحد ما خلاص ما بقتش قادر امسك نفسي قومتها من علي رجلي ودخلت الحمام وانت بالكرامه ووقتها من شده الانتصاب لا عارف اعمل حمام ولا عارف اهديه طلعت من التواليت عليها وهاتك ياحضان يابوس قطعتها وبعدها حصل الي حصل وحصل جماع كامل عنيف جدا بينا معركه كانت داميه بعض الشيء قعدت تقريبا ساعه الا ربع تقريبا والمشكله كان صوتها عالي من المتعه والاثاره وبعد ما خلصنا قالت جمله لحد الان في وداني ..
أنت تقرأ
مملكه الراقي
Randomقصه جديده ساديه بتحكي عن الساديه وعلاقتها المميزه والفريده وبتبين اساليب العقاب وسلبيات وايجابيات الساديه عن طريق قصه شيقه في سردها واحدثها عن مملكه كانت موجوده لشخص سادي راح نحكي عن علاقاته الناجحه والفاشله عن حدود معرفته وثقافته وازاي الساديه اثرت...