viii.

255 38 6
                                    

+crywolf/newerland+


.

"al şunu, onu eve davet etmemen için hiç bir neden yok artık." lalisa aniden yanına düşen telefon ile daldığı düşüncelerden aniden sıyrılmıştı. önce telefona ardından da jungkook'a baktı.

"emin misin? onunla dışarıda sadece bir kaç kez görüştüm hemen gelmek isteyecek mi sence?" lalisa bu olayı sadece biraz daha geciktirmek istiyordu o kadar. yerim onu fazlasıyla sevmişti. yanında kalmasını istese kalırdı hatta.

"sana ne dediysem onu yap, yerim bu eve gelmeli" lalisa telefonu eline aldı ve jungkook'a baktı. jungkook ise tam karşısında oturan sehpanın üzerine oturmuş gözlerini lalisa'nın üzerine dikmişti.

lalisa yutkundu ve rehberden yerim'in numarasını bulup üzerine bastı ve kulağına yaklaştırıp telefonun açılmasını bekledi. bir kaç çalıştan sonra telefon açılmıştı.

"selam lalisa" duyduğu kelime ile gözlerini sıkıca yumup geri açtı. yerim lisa'ya tanıştıklarından beri böyle sesleniyordu ve bunu her duyduğunda kendini kontrol etmek lisa için zor bir hal alıyordu.

"selam yerim" lalisa elinden geldiğince samimi olmaya çalışıyordu. jungkook ise karşısında gözlerini ona dikmiş istediği şeyi yapmasını bekliyordu.

"seni evime davet etmek için aramıştım. biliyorsun erkek kardeşim ile birlikte yaşıyorum ebeveynlerimiz yok. birlikte zaman geçiririz eğlenceli olur, ne dersin?" lalisa elinden geldiğince istekli konuşmaya çalışmıştı.

yerim ise yatağının üzerine oturdu ve bir süre düşündü lalisa ile fazlasıyla iyi anlaşmıştı. sanırım bu teklifi geri çevirmek kabalık olur diye düşündü kendi kendine.

"pekala kaç gibi geleyim?" yerim'in gülümseyerek sorduğu soruyla lalisa'nın morali iyice bozulmuştu. jungkook onu buraya çağırdığına göre boş durmayacaktı.

"yarım saate ne dersin? adresi mesaj atarım" yerim gülümseyerek başını salladı ve lalisa'yı onayladı.

"anlaştık yarım saat sonra sizdeyim"

...

a.n: akşama bir bölüm daha atacağımm. olaylar başlıyor.

dollhouse.jungriHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin