a.n: resmen kurguyu crywolf ile yazıyorum..
.
yaklaşık yarım saattir lisa ile evlerinin bahçesinde bulunan havuzun kenarında oturuyordu yerim. öylece karşısında duran manzarayı izlerken lalisa bir anda suratına su sıçratmıştı.
"hadi bana biraz kendinden bahset" yerim gülümsedi ve lalisa'ya su sıçratarak karşılık vermişti.
"21 yaşındayım" dedi yerim aklına ilk bu gelmişti. o sırada arkadan gelen adım sesleri ile kafasını ikisi de o tarafa çevirmişti. jeon jungkook şortu ile onlara doğru adımlarken kim yerim öylece yutkunup onu izledi. lisa'nın üzerinde gezinen gözlerinden bile habersizdi. sadece jeon jungkook'a odaklanmıştı.
jeon jungkook elinde ki havluyu şezlongun üzerine bıraktı ve havuz kenarına gelip bacaklarını suya soktu.
"benden bir yaş küçüksün demek" dedi jeon jungkook, gülümseyerek bedenini suya sokmadan önce.
"onu görmezden gel ve devam et yerim, seni tanımak istiyorum" lalisa bacaklarını suyun içinde hareket ettirirken kim yerim bakışlarını ona çevirmişti.
"erkek arkadaşım ve ufak bir kedim var." gülümsedi ve lalisa gibi bacaklarını sallamaya başladı yerim. "yaklaşık iki yıldır beraberiz"
jeon jungkook duyduğu şey ile merdivenlere tutunmuş ve öylece kim yerim'e bakmıştı. yerim ise üzerinde gezinen bakışları görmezden gelip konuşmaya devam etti. böyle yapması gerektiğini düşünüyordu çünkü erkek arkadaşından bahsetmek istiyordu.
"ismi hanbin bir gün seninle tanıştırmayı çok isterim lalisa, eminim çok iyi anlaşacaksınız" lalisa bakışlarını jeon jungkook'un üzerinde gezdirdi. suratında oyuncağı elinden alınmış bir çocuğun ifadesi vardı ama bunu iyi saklıyor gibiydi, ya da saklayabildiğini sanıyordu.
jungkook hızla suyun içine daldı. kim yerim ise bir kaç saniyeliğine arkasından baktı ardından tekrar lalisa'ya döndü. " onu gerçekten seviyorum" dediğinde lalisa gülümsemişti. jungkook'un ondan vazgeçeceğini düşündü bir kaç saniyeliğine. sonra bu fikrin ne kadar saçma olduğunu düşünmekte de gecikmedi.
kim yerim suya dikti bakışlarını, bacaklarına doğru yaklaşan gölgeyi izledi bir süre ardından ayak bileklerini kavrayan el ile kalbi hızlanmıştı. kim olduğunu bilmemek için aptal olması gerekiyordu. nedensizce izin verdi kim yerim.
jeon jungkook'un bedenini soğuk suların arasına çekmesine izin verdi.
...
a.n:
havuza düşürdüm çocuklarımııı. sizi çok beklettim biliyorum ama bunu özür bölümü olarak düşünün akşama doğru bir bölüm daha atmaya çalışacağım. sizi seviyorumm.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
dollhouse.jungri
Fanfiction―kim yerim jeon jungkook'un bebek koleksiyonunun en nadide parçası olacaktı. +jungri ff+ '23.05.20