vi.

258 38 5
                                    

+melanie martinez/high school sweethearts+


.

jungkook sadece bir kaç metre kadar gerilerindeydi. ikisi önde ilerlerken o sadece arkalarında ilerlerliyordu. öylece önünde ilerleyen kızı ve dalgalanan pembe saçlarını izledi. ona kapılmamak jungkook için fazlasıyla zordu. 

en çabuk şekilde o kıza ulaşmak ve elde etmek istiyordu. koleksiyonu için olduğunu sanıyordu ama jeon jungkook yanılıyordu. o kızı yanında istiyordu, koleksiyonunda değil..

lalisa ise kim yerim ile git gide koyulaşan muhabbetlerinin arasında arkadan onları takip eden jungkook'u çoktan fark etmişti. yeri ise bunun farkında olmadan lalisa ile konuşmaya devam ediyordu.

"telefon numaranı alabilir miyim sakıncası yoksa?" lisa'nın aniden sorduğu soruyla yerim bir süre sessiz kaldı.

"seninle takılmayı isterim, gerçekten fazla arkadaşım yok ve sen çok eğlenceli biri gibisin" gülümsemesinin samimi olması için elinden geleni yapmıştı.

yerim de aynı şekilde gülümsedi ve telefonunu çıkarıp lalisa'ya verdi. lalisa da gülümseyerek hızla numarasını tuşladı ve kendisine bir çağrı bıraktı.

"tamamdır. benim şimdi gitmem gerek" arkasını dönüp bakışları ile jeon jungkook'u işaret etti. yeri ise yavaşça işaret ettiği yere baktı. kafede ona bakan çocuğu gördüğünde gerildiğini hissetmişti.

"erkek kardeşim beni bekliyor" lisa söylediği şeyden dolayı kendinden nefret etmişti. sevdiği adamı erkek arkadaşı olarak tanıtmak zor geliyordu.

jungkook ise kendine dönen bakışlar ile ikisinin yanına doğru adımlamaya başladı. 

lisa'nın küçük ve ortak yalanlarını söylediğinden emindi.

...

dollhouse.jungriHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin