Yorumlarınızı, görüşlerinizi lütfen belirtin ve oy vermeyi unutmayın.
İyi okumalar.
'20.40 - 04.06.20'
○ClayBruss:
• İyi bir insan olmak için ne yapmak gerekir?|Konuşmaya katılmak istiyor musunuz?|
Evet / Hayır●FionaSindy:
• İçindeki seslerden kurtulmak,• Yapılacak en akıllıca seçim bu olur.
○ClayBruss:
• Ya akıllıca bir seçim istemiyorsak?●FionaSindy:
• Bileklerimizi keseriz.• Herkes öldüğün zaman arkandan iyi biri diyecek,
• Cenazeler bunun için var.
○ClayBrus:
• Bileklerimi seviyorum,• Hasta olabilirim fakat henüz ölmek için çok gencim.
• Bir soru: İçindeki seslerden kurtulunca iyi bir insan olunacağını nereden biliyorsun?
●FionaSindy:
• Herkes ölmek için genç, Clay.• Seksen yaşındaki biri ölünce bile insanlar üzülüyorsa daha fazla yaşayacak zamanının olduğunu düşündüklerindendir.
• Soruna gelecek olursam; benim içimdeki sesler, beni kötü yapıyor.
• İyi bir insan değilim ve olmaya da niyetim yok fakat içimdeki seslerden kurtulmak isterdim.
• Bazen dışarıdan kendi sesimi duyabiliyorum, bu son derece rahatsız edici.
• İnsanlar eğer içlerindeki seslerden dolayı boğuluyorsa kötüdür çünkü kötü olmak dünyanın en iyi unutma biçimidir.
○ClayBruss:
• Unutmak istediğin tonlarca şey olmalı,• Herkes bir şeyleri unutmaya çalışıyor. Buna ben de dahilim.
• Beni boğan bir zihnim yok ama iyi bir insan değilim.
• Ve şunu da söylemem gerekiyor ki hiç kimse bir ölünün arkasından cenazede kötü şeyler söylemez.
• Buna rağmen zihinleri çamurlaşmış hatta biraz da küflenmiştir. Dudakları iyi şeylerden bahsederken o beyinlerinde seni kaç kere daha öldürüyorlar tahmin bile edemezsin.
• Kötüler hakkında da şunu bilmelisin: Kötüler asla unutmaz, unutmuş gibi de yapmaz. Aksine, hiçbir şeyi unutmamak için normal insanların unutmaya çabaladığı yaralarını kendi parmaklarıyla kurcalarlar ve onları canlı tutarlar.
●FionaSindy:
• Dediklerin, fazla derin anlamlar içermiyor mu sence?• Benimle bunları konuşmamalısın, burası bunlar konuşulsun diye kurulmadı.
○ClayBruss:
• Gerçekleri suratına çarpmak için geldiğimi söylemiştim,• Misafirleri sevmediğini söyledin, merak etme. Zaten ben de misafir değilim.
• Burası tam olarak bunların konuşulması gereken bir platform.
• İletişim kurmakta zorlanan aynı zamanda da psikolojik sorunları olanlar için ve sen de ikiside mevcut.
●FionaSindy:
• Üzgünüm Clay, aramızdaki hasta kişi ben değilim.FionaSindy konuşmadan ayrıldı.
BÖLÜM SONU
Kitapla ilgili bildirimler için beni takip edebilirsiniz. melisamt1
Bölüm hakkındaki düşüncelerinizi çok fazla merak ediyorum.
Ne düşünüyorsunuz, nasıl buldunuz?
Beğendiniz mi?
Umarım beğenmişsinizdir.
İyi zamanlar, sizleri seviyorum. Görüşmek üzere.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ölü Kadının Sanrıları ↬ texting
القصة القصيرة❛Tamamlandı.❜ "Eğer Tanrı sana bir misafir gönderirse onu içeriye almalısın." Elime aldığım kitabın ilk cümlesiydi bu. Kitabın adı 'Ölü Kadının Sanrıları', komik. Bir ölü, sanrı görebilirmiş gibi ya da sanrılar bizi öldürebilirmiş gibi. Tak, tak, t...