Yorumlarınızı, görüşlerinizi lütfen belirtin ve oy vermeyi unutmayın.
İyi okumalar.
'15.14 - 17.06.20'
○ClayBruss:
•Bileklerin nasıl oldu, Fiona?|Konuşmaya katılmak istiyor musunuz?|
Evet / Hayır●FionaSindy:
• Sanırım daha iyi,• Çok emin olamıyorum.
• Şayet geçmiş olsaydı canım bu kadar acımazdı ama artık kanamıyor.
• Kanlar kurumuş, bileklerimi hâlâ yıkayamadım çünkü suyun saydam teması bile canımı yakıyor.
○ClayBruss:
• Zor olmalı, Fiona.• Hak etmediğin şeylere maruz kalıp bunların altından kalkmaya çalışmak çok zor olmalı.
• Seni anlamak istiyorum ama asla anlayamayacağım.
• Kimse maruz kaldığın şeyleri yaşamadan seni anlayamayacak.
●FionaSindy:
• Biliyorum, Clay.• Ve biliyor musun?
• Sırf bu yüzden kimsenin beni anlamasını istemiyorum.
• Onlar kendi içlerinde bölünmeden sakin ve güzel hayatlar yaşasınlar istiyorum çünkü beni anlamaya başladıkları gün iş işten geçmiş olacak.
• İşte o gün, ruhları sonsuz bir acı çukurunun içine düşecek ve ne hissettiğime şahit olacak.
• Ben şahitler istemiyorum, Clay.
○ClayBruss:
• Seni görüyorum, Fiona.• İçini ve içindeki o kavisli kavşakları...
• Bir labirentin içinden hapsedilmiş gibisin.
• Ama şunu unutma Fiona, her labirentin bir çıkışı ve her kavşağın sonunda bir düzlüğü vardır.
• Geçecek.
●FionaSindy:
• Bilmediğin şeyler var, Clay. Mesela ben bir labirentin içine hapsedilmedim.• Bizzat kendi yaptığım bir labirentin içinde kayboldum.
• O kavşakları, bana zarar vermeyeceğini düşündüğüm için o yollara yerleştirdim ve sonuna bir düzlük koymayı unutup sonsuz bir tehlike yarattım.
• İnsanlar beni bulamasın diye kurduğum labirente bilerek bir çıkış eklememiştim çünkü buradan çıkmak istemeyeceğımı düşünüyordum.
• Yanılmışım, Clay. Burası bir hapishane gibi ve buradan kurtulmak istiyorum.
• Asıl olay ne biliyor musun?
• İçimdeki bitmek bilmeyen yolların bir sonu yok ve ben çok yoruldum.
• Ben yoruldum, Clay. O yolları bitirmek yerine yürüşümün son bulmasını istiyorum.
○ClayBruss:
• Hayal bile edemeyeceğin kadar iyi bir şekilde seni kurtaracağım, Fiona.• İstediğin sessizlik, istediğin kurtuluş ve yürüyüşünün sonu...
• Hepsine sahip olacaksın.
●FionaSindy:
• Yalvarırım çabuk olsun,• Dayanacak gücüm bitmek üzere.
• Ve biterse, temelli bir bitiş olacak. Devamı yok.
FionaSindy konuşmadan ayrıldı.
BÖLÜM SONU
Kitapla ilgili bildirimler için beni takip edebilirsiniz. melisamt1
Herkese merhabalar, nasılsınız?
Bölümü nasıl buldunuz?
Beğenmişsinizdir umarım.
Vallahi Fiona ve Clay'in öyle karmaşık bir iç dünyası var ki bunu konuşmalardan bile anlayabilirsiniz.
İyi zamanlar diliyorum hepinize. Sizi seviyorum, görüşmek üzere.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ölü Kadının Sanrıları ↬ texting
Nouvelles❛Tamamlandı.❜ "Eğer Tanrı sana bir misafir gönderirse onu içeriye almalısın." Elime aldığım kitabın ilk cümlesiydi bu. Kitabın adı 'Ölü Kadının Sanrıları', komik. Bir ölü, sanrı görebilirmiş gibi ya da sanrılar bizi öldürebilirmiş gibi. Tak, tak, t...