4.BÖLÜM: TANIŞMA

33 4 1
                                    

🎭

"

28/10/2015

Merhaba günlük.

Çok çok uzun zamandır sana yazmadım. Hesaplarıma göre neredeyse bir aydır buraya pek yazmıyorum. Tereddütlerim olduğunu söylemiştim ama geleceğimi biliyor olmasın. Bu kadar geç gelmemin nedeni hayatımın bir anda değişmesi oldu. Hani incesenden başka arkadaşım olmadığını söyledim ya sana, evet. Yoktu. Taki sana bahsettiğim kıraç'a kadar. Onunla çok yakın iki arkadaş olduk, günlük!

Bildiğin çok yakın, incesenden bile daha yakın olduk. Yediğimiz içtiğimiz bir, nereye gitsek beraber gidiyoruz. Bir kavga olsa beraber karışıyoruz. O kadar güzel bir arkadaşlık edindim ki sadece o da değil.

Benim kıraçtan sonra tam üç tane arkadaşım daha oldu!

Hani kıraçın çocukluk arkadaşları varya, heh işte onlar artık benimde arkadaşım. Kıraç kadar samimi olmasakta birbirimize şakalar yapıyoruz. Laf sokma yarışlarına giriyor, birbirimiz üzerinden bahis oynuyoruz. O kadar dolu dolular ki, bir günümüz bile boş geçmiyor. Benim aksime onlar çok konuşkan ve sosyaller. Bende neşeli biriyim ama neşemi bir ailem, bazende incesen görürdü o kadar. Ama onlar bambaşka. Kimseyi umursamıyorlar, kim ne yapmış, nasıl yapmış, ne demiş diye düşünmüyorlardı.

Hayatımda görüp görebileceğim en cana yakın insanlarlar. Hele de kıraç... Ona saklanan ruh ikizim diyebilirim, resmen olmak isteyipte olamadığım kişi.

O gün telefon numaralarımızı aldıktan sonra eve geçtiğimde mesaj attı. Boş bir konu olsada başta çekingence konuştuk. Sonra ilerledi ilerledi ve ben saate baktım ki üç olmuş. Hayatımda ilk defa bir arkadaşımla neredeyse sabaha kadar konuştum. İlk ne konuşacağız derken sonradan böyle açılmak inanılmazdı. Ortak yönlerimiz çoktu, onu konuştuk sonra filimlerden, hint dizilerinin saçmalığından.  Konular o kadar çöktü ki sanki yıllardır birbirlerini görmeyip sonradan gören ahiretlikler gibiydik. Neyden girsek mutlaka üç konu çıkıyordu. Kıraç bana arkadaşlarıyla bir sürü anısını anlattı. Neler yaptıklarını, nasıl tanıştıklarını, sevgililerini her şeyi ama her şeyi anlattı.

Duygulandım günlük.

İlk defa bir dostum mu olacak? Kıraç ve arkadaşları ne zaman şakalar yapsa gülmekten ölüyorum. Saçma bile olsa gülesim geliyor, onlara katılmak için saçma sapan şakalar yapıyor.

ÖLÜ KARANFİLLERHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin