Bu yıl fazla bölüm atamayabilirim, çünkü hazırlanmam gereken bir üniversite sınavı var.
Özür dilerim ve sanırım bu bölümden sonra epey bir ara girecek kitaba. Umarım geri geldiğim de hayalette olsa okuyucularımı bulabilirim.
Hepinizi seviyorum.♡
Keyifli okumalar...
"
15/11/2015
Bugün annemle çok büyük bir tartışmaya girdik, günlük.
Morelim O kadar bozuk ki sana anlatamam. Biliyorsundur ki ben okuldan kaçmaya başladım. Arkadaşlarım nereye giderse onların peşine takılıyor, onlar ne yapmak isterlerse sorgusuz sualsiz kabul ediyorum.
Ben bursluyum demiştim ve bir burslunun kavga ve iki defa okulu asması bursluluğunun iptal olmasına neden olabilir. Sempatik olan müdürümüz üçüncü defadır yaptığım hataya göz yummadı. Okuldan kaçtığım gibi velim olan annemi aramış. Ona son günlerde yaptığım şeylerden bahsetmiş. Erkeklerin olduğu kavgayı bile.
Çocuklarla eğlendiğim günün sonunda eve geldiğimde anne ve abim koltukta oturuyorlardı. Sessizce beni beklediklerini daha yüzlerini gördüğümde anladım. Nitekim annem, "Telefonun neden kapalı?" Diye sorduğunda bu kesinleşti.
"Şarjı bitti." Dediğimde aynı ibrahimin umursamazlığını takınmıştım.
Biliyor musun günlük? Ben hiç annemle bu derece umursamaz konuşmadım. Ona iki kelimelik bu cümleyi kurduğumda yüzündeki garip ifadeyle gözlerime baktı. Kalbime bir şeyler dokundu, günlük.
Öyle bir bakışı vardı ki, kendimi karşısında çırılçıplak hissettim. Uzun uzun baktı. Saniyeler boyunca sadece safirlerime baktı. Bende ona.
Çok sonra, "Sen hiç telefonunla ilgilenmezsin ki şarjın bitsin, didem." Dediğinde gözlerimi parlak mavilerinden kaçırmak zorunda kaldım.
"Çok kullanmıyorum zaten, o yüzden şarja da takmamışım. Bittiğinden bile haberim yoktu. Anca eve geldiği-"
"Sen ne diyorsun, didem?!" Diye bağırdı birden.
Sözümü kesmesiyle oturduğu koltuktan kalkması çok aniydi. Onunla beraber kalkan abim ise küçük sözlerle annemi sakinleştirmeye çalışıyordu..
İrkildim günlük, annem deli gözlerle yüzüme bakıyordu ve bu yanlış şeyler yaptığımı düşünmeme neden oldu. İyide bana hep 'sen genç kızsın, gezip eğlenmek senin hakkın' diyen o değil miydi?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÖLÜ KARANFİLLER
Fiksi RemajaYa iyi olanlar kötü, kötü olanlar iyi çıkarsa? Belki de ortada iyi namına hiçbir şey yoktur.