Selam millet 🖤😈 hepiniz iyisinizdir umarım Bayramınız mübarek olsun 💐🖤
~Azazel~
~Rana~
Bölüm Şarkısı : Sam Smith / Fire On Fire (Çok muhteşem bir şarkı 🖤)
Bölümü okuduğunuz saati buraya bırakın lütfen... 🖤
《Yalnız zayıfların zaafı olur.》
Stresle ayağımı sallarken mavilerimle etrafı tarıyordum. Nihayet onun yörüngesine girmeyi başarmış , sonrasını hesaplamadığım anla yüz yüze kalmıştım. Etrafta dolanan mavilerimi üçüncü eli de kazanan adama çevirdim. Gerçekten iyi oynuyordu ve aksi gibi As'larda hep ona denk geliyordu. Ya çok ballıydı ya da kazanmak için iyi bir anlaşma yapmıştı şeytanla. Kumarhanede kazanan yalnızca işletmedir sözünü beş dakika içerisinde çürütmüştü.
Onun üst üste kazanmasına bozuk suratlarla bakan adamlar herhangi bir karşı çıkışta bulunmadılar. İkisi oyun sonunda masadan kalksa da yerleri hemen doluvermişti. Artistlikleri bir banaydı anlaşılan , ona karşı sesleri çıkmıyordu. Bastır Buğra ! Onu içimden desteklerken dışıma hiçbir şekilde yansıtmıyordum.
Masadakileri soyup soğana çevirirken oldukça keyifli görünüyordu. Arada bana yolladığı bakışlarına karşılık ona bakmamaya özen gösteriyordum. Utanıyordum , rol gereği değildi ona ve ailesine karşılık yaptığım , yapacağım şeyler utanç vericiydi. Rencide olmamam için beni görür görmez sahip çıkmıştı , bense onlara zarar verecektim , benden ne istediğini tam bilemesem de şeytanın gözü onların saadeti üzerindeydi.
Buğra Bey'in yeşillerinin yüzümde gezindiğini hissederken inatla mavilerimi ondan sakındım. Bar taburesinde ayak ayak üstüne atarak oturan Robin'le gözlerimiz çakıştığında yumruk yaptığı elini yukarı kaldırıp baş parmağı ve işaret parmağıyla dudaklarının iki tarafından yukarı çekti. Somurtmam hoşuna gitmemiş olacak gülümsemem için komut veriyordu. Onu umursamadan gözlerimi kısarak yönümü değiştirdim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TUTSAK
General Fiction~YOLUN SONUNU GÖRMEDEN AYAĞINA BATAN DİKENLERİ LANETLEME.~ Kardeşiniz için ne kadar ileri gidebilirsiniz ? #ŞeytanlaAnlaşma# 2 gündür haber alamadığı kardeşini bulabilmek için peşine düşen bir kadın. RANA. Kardeşinin en son Azazel isimli bir mekâ...