Selamm 🖤 yine yeni yeniden bir aradayız. 🖤😈 herkes nasıl bakalım ?
Aklımda, kalbimde , duamdasınız. 🖤♾ Keyifli okumalar...
Bölüm Şarkısı 🖤
Raving George / You're Mine
Billie Eilish / Everything i wanted~Rana DEMİRCİ~
~Azazel ARSLANALP~
İnstagram hesabımız : EvreminKalbi
TikTok hesabımız : Evreminkalbi
https://www.tiktok.com/t/ZM2Vm9eBA/《Azazel'in kadınları özeldir.》
Hastaneden döner dönmez kendimi yatağa hapsetmiş , uykunun kollarında derin , soluksuz bir uyku için çırpınan bedenim kabuslarla deliniyordu.
Kapıyı çalıp giden seslere kulak asmıyor , sessizliğime leke dokundurmadan soluk alışverişlerimi dinleyerek perde örtülü pencereyi seyrediyordum.
Kardeşim hayattaydı , ben hayattaydım , kardeşim iyiydi , ben iyi olamayacaktım.
O kadar basitti onun için , bir canı bedenden ayırmak , bir canı bir ailenin ruhundan söküp çalmak. Cennetten kovulmasının bedelini maktulüne kesecekti iblis , bense yalnızca bu oyuna boyun eğecektim.
Ertesi sabah uyandığımda saat öğleni geçiyordu , kapıya vurulan ritmik üç yumruk gelen kişinin kimliğini ifşa ediyordu.
"Yemeğin kapının önünde."
Umurumda değildi , ölüm orucuna yatırdığım vücudum için bu bir ilk olsa da sonucundan korkmuyordum. Ne olurdu ölümün sonsuz uykusundan başka ?
"Azazel yemeğini yemezsen akşam gidemeyeceğini haber verdi. Dokuzda hazır ol."
Koşula bağlı zorlama. Bugün Atilla'nın daveti vardı , hâlâ benimle bir şeyler yapabileceğini mi sanıyordu ? Elimi yatağa bastırarak yattığım yerde doğruldum. Doğru sanıyordu , büyük salonda bir gece geçirmektense Atilla'nın yanında bin asır kalmayı yeğlerdim.
Robin'in uzaklaşan topuk seslerini dinledim. Sesler duyulmaz olduğunda yataktan çıkarak kapının önünde hazırlanmış tepsiyi odaya aldım. Odamın kapısını kilitlememi fırsat bilen kızlar odaya doluşmuşlardı , pişman olmuştum bile.
Kızların sorularını geçiştirerek cevaplasam da bileğimdeki sargıya şişenin üzerine düştüm yalanı beni bile ikna etmemişti. İkna olmadıklarını laf sokmaktan çekinmeyerek belli etseler de çok üzerinde durmadılar. Gaye alındığını belli ederek surat asmış ve odadan çıkmıştı. Her yediğim haltı anlatacak kadar yakın olduğumuzu düşünmüyordum. Sırlarımı vermem için önce güvenmem gerekirdi. Benim şu hayatta beceremediğim tek şey de güven duymaktı sanırım. İzel de bu işin arkasını bırakmayacağını göz dağı vererek Gaye'nin peşinden çıkmıştı , umurumda değildi.Handan'la baş başa kalmıştık.
Saçlarımın iki yanından tuttuğum birer tutamı döndürerek tokaladım. Akşam için ne giyeceğimi düşünüyordum , Umay'ın hediye ettiği elbiseyi giyse miydim ?
"Sana makyaj yapayım." Kafamı aşağı yukarı sallayarak makyaj taburesini masanın altından çekip oturdum. Handan'ın minik dokunuşlarla yüzüme vurduğu fırçalar sonucu hastalıklı tenimi doğal bir renge kavuşturmuştu. Makyaj malzemelerini toparlarken yüzüme bakmadan konuştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TUTSAK
General Fiction~YOLUN SONUNU GÖRMEDEN AYAĞINA BATAN DİKENLERİ LANETLEME.~ Kardeşiniz için ne kadar ileri gidebilirsiniz ? #ŞeytanlaAnlaşma# 2 gündür haber alamadığı kardeşini bulabilmek için peşine düşen bir kadın. RANA. Kardeşinin en son Azazel isimli bir mekâ...