Temnota vládla nad městem.
Parta ožralých chlapců procházeli v zapadlé uličce. V žilách jim koloval alkohol a nejen to.Odhazovali prázdné flašky od tvrdého alkoholu, který zanechávaly střepy a hlasitý náraz při každém dopadu.
V pravidelném intervalu si zapalovali další cigaretu a s prázdnou krabičkou hráli fotbal do té doby, než je to přestalo bavit.
Křičeli a dělali bordel, nebrali ohled na to, že už dávno narušují noční klid.Jsou chvíle, kdy jste ve špatný čas, na špatném místě.
A přesně to se týkalo nebohé, mladé dívky, která měla smůlu a nestihla autobus z práce domů.
Osud? Či pouhá náhoda?Může za to tkanička, kterou nezavázala napoprvé? A nebo snad semafor u kterého musela postávat příliš dlouho než blikne zelené světlo?
Neměla na výběr, jelikož nestihla poslední spoj a tak se musela vydat domů po svém.
Pouze projít touhle uličkou, nic víc.Ten největší hajzl z party si ji samozřejmě všiml. Na jeho tváři se usadil škodolibý úsměv a okamžitě využil situace.
,,Takováhle kočička a úplně sama?"
Z jeho hlasu šlo slyšet oplzlost.
Dívka s hnědými vlasy dělala, že ho neslyší a okamžitě přidala do kroku.
To ji však nepomohlo.Vysoký chlapec ji přirazil ke zdi.
,,Mluvím s tebou děvko." zavrčí
Začal ji vyhrnovat šaty, nebral ohled na to, že dívka prosila s brekem, aby ji pustil.
Bylo mu to jedno.,,Jungkooku notak, nech ji."
Ozval se kluk z jeho party, který byl sice opilý, ale vnímal, že je něco špatně.
Zmíněný chlapec ho však ignoroval a dál obtěžoval nebohou dívku, která se již třásla strachem.Každý se ho bál, neměli odvahu k němu dojít a odtrhnout ho od vyděšené slečny.
Zbabělci. Pouze se otočili a vydali se opačným směrem, nechávající na pospas holku, která si tohle nezasloužila.Chlapec s hnědými vlasy ji vzal nevinnost a její zničené tělo nechal ležet na špinavém zemi.
Absolutně nelitoval svého činu a nedošlo mu, že dívka bude mít zničený život a psychické následky.To však netušil, že ho někdo celou dobu sledoval ze střechy budovy.
Někdo, kdo cítil každičkou bolest a slyšel myšlenky, který ji zatím tvořily v hlavě.A ten někdo měl za úkol mu změnit život.
﹏
Zdravím sluníčka 🖤
S radostí vám představuji nový příběh Angel from hell
Snad se vám prolog líbil a bude vás tahle knížka bavit, ačkoliv jsem opustila svou komfortní zónuLuv u🖤
ČTEŠ
ANGEL FROM HELL /taekook
FanficJeho křídla, byla tmavší než noční obloha. Vyvolávala ve vás strach a také respekt. Toužil jsem se jich dotknout, cítit tu hebkost. ,,Ty nejsi démon, ale anděl z pekla." - Taekook (cz/sk)