6. I wouldn't regret it

1.4K 119 15
                                    

Díval jsem se nahoru, kde jsem před chvílí nacházel

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Díval jsem se nahoru, kde jsem před chvílí nacházel.
Neměl jsem na vybranou a musel absolvovat tu cestu dolů, až na samotné dno. 

Démon mě vybídl k pohybu a já ho beze slova následoval. 
Byl jsem překvapený, co vidím před sebou.

Filmy a seriály mi zcela zničily mou představu o podsvětí. 
Čekal jsem oheň, horko a rudou barvu po celé místnosti, ale opak byl pravdou.

Peklo bylo kdyby bez barvy. Kolem byly obří kameny a sloupy, který byly pokrytý ledem. 
Všechno působilo tak chladně a mrtvě, přesně tak jako tvor, který teď kráčí po mém boku. 

,,Proč jsem tady?" optám se ho

Šli jsme dlouhou chodbou, která se strašně táhla a konec nebyl v dohledu.
Děsilo mě to ticho kolem nás.

,,Varoval jsem tě, aby jsi uvažoval nad tím, co děláš, ale ty jsi to opět pokazil. Dostal jsem příkaz tě sem dovést." odpoví

A to bylo vše. Nic víc.

Zahlédl jsem v dáli vysokou postavu, která seděla před sloupem, který byl ozdobený různými ornamenty. 
Lišil se od tvora, který byl vedle mě.

Když jsme došli až k němu, tak jsem měl nutkání odstoupit více dozadu. 
Démon se uklonil a nenápadně do mě drkl, abych jeho pohyb následoval. 
Raději jsem ho napodobil a čekal, co bude následovat. 

,,Tvoja bezcitnosť ťa dostala až do samotného pekla, teraz už je neskoro ľutovať svoje činy."

Jeho hlas byl pronikavý a vytvořil ozvěnu v místnosti. 
Zvedl jsem zrak a tím získal možnost si ho detailněji prohlédnout.

Měl stejně rudý oči jako démon, když je nahněvaný. Křídla měl mnohonásobně větší, ale ani zdaleka je neměl tak krásná jako on. Byla na místech roztrhaná a jeho peří vypadalo tak hrubo. 

,,Nelitoval bych ani kdybych dostal možnost." odpovím

Jeho oči mě propalovaly, měl jsem pocit, že se mi dívá přímo do duše. 
Stále jsem zápasil sám se sebou a přemýšlel, zda je tohle skutečné či jsem se nedávno zdrogoval, teď ležím někde na ulici a mám ty nejsilnější vidiny vůbec. 

Bohužel mi však začalo docházet, že to není výplod z mé fantazie a že opravdu stojím v pekle před samotným Satanem, který kurva zuří. 

,,Ovplyvnil si veľa ľudských životov Jungkooku." 

Jemně jsem natočil hlavu do pravé strany, kde pořád stál démon, který tuhle situaci pozorně poslouchal.
Svoje ruce měl za zády, kde si nenápadně hrál se svými prsty a přitom intenzivně kousal spodní ret. 

Proč byl nervózní?

,,Za tie roky si ani raz neprejavil pokánie. Budeš zničený ako ľudská bytosť a tvoja duša bude blúdiť po ľudskom svete už naveky."

Pootevřel jsem rty nad návalem zoufalství. Strach koloval mým tělem a moje nohy se začaly ihned třást. 
Chce mě zabít?

,,Odpusťte mi to pane, ale to Vám nemohu dovolit."


Moje slovenština není extra good, takže se omlouvám za případné chyby ♥

Luv u*

ANGEL FROM HELL /taekookKde žijí příběhy. Začni objevovat