20🤍

832 41 0
                                    

~Emily~

Hapa syt dhe shikoj qe nuk isha ne dhomen time isha tek dhoma e idjotit pash drejt meje dhe isha me rrobat qe kisha veshur mbreme,u ngrita nga shtrati pash qe nga banjoja doli Massimo me nje pershqir ne bel.
-Mirmengjesi mbreteresh ,tha ai duke u drejtuar drejt dollapit te ti.
-Mirmengjes idjot çfar bej un ne dhomen tënde,po flisja drejt ti .
-Epo ku ta di un si erdhe ketu ,tha ai duke hekur pershqirin nga beli nuk doja qe ta shija bylla syt me shpetesi .
-Nuk ke pse i byll syt mbreteresh nje dit do kerkosh kete shokun tim ,tha ai perversi .
-Mos enderro shum idjot ,thash dhe akoma kisha syt byllur .
-Epo jam Idjoti yt mbreteresh,tha ai pas meje .
Hapa syt dhe pash ate duk veshur nje këmish te bardh po shikoja trupin e ti perfekt  ,doja qe nje dit te pysja per ato tatot qe kishte ne turpin e ti .

Hapa syt dhe pash ate duk veshur nje këmish te bardh po shikoja trupin e ti perfekt  ,doja qe nje dit te pysja per ato tatot qe kishte ne turpin e ti

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


-Mbreteresh je mir ,tha ai duke buzqeshur pak .
-Jo nuk jam se po rri me nje Idjot si ti ne dhom ,thash duke ngritur pak zerin drejt ti duke buzeqeshur pak .
Dhe u nisa per te dal nga dhoma kur me kapi nga dora ime dhe me drejtoj drejt ti isha shum afer ti dhe nje levizje te kisha bër buzet tona ishin bashkuar tani.
-Mbreteresh te kam then qe te mos me ngrisesh zërin mua apo doshta ke qef qe te ndëshkoj,po fliste ai duke par drejt e ne syt e mi.
-Nuk esht nevoja qe te deshkohem idjot me ler te shkoj ne dhomen time tani,thash drejt ti .
-Mir mbreteresh shko bej nje dush dhe do ulesh posht te hash mengjesin ,po fliste ai shum afer fetyres sime.
U largua nga un dhe u drejtova per te dal dhe thash me nje ze te vogel i marr .
-Të te gjova mbreteresh ,tha ai si ka mundesi dhe me ze te vogel dëgjon ky njeri .
Hyra ne dhomen time dhe u drejtova drejt banjos për te bër nje dush ,hyra ne banjo heka rrobat e mia dhe po bëja dush.
Pasi barova së bëri dush dola nga banjoja dhe u drejtova per tek dollapi im dhe mora nje pal gjiksa te krisura dhe nje kemish ne ngjyre roze.

Pasi barova së bëri dush dola  nga banjoja dhe u drejtova per tek dollapi im dhe mora nje pal gjiksa te krisura dhe nje kemish ne ngjyre roze

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.



U vesha dhe floket i kapa thjesht dhe dola nga dhoma ime per te ikur posht per te ngrene mengjesin.

~Massimo~

Po rrija duke pritur Leon  ne dhomen e ndenjes dhe pash qe erdhi bashk me tre djem te tjer .
-Massimo si je vella,foli Leoja duke me perqafuar .
-Mir Loe  ,po thoja drejt ti .
-Me behet qefi vella ,po thoshte Leoja pash qe drejt nesh u afrua mbreteresha .
-Leo,Andi,Toni,Devito nuk me besoj syve ,po fliste ajo dhe njeri prej djemve perqafoj mbreyereshen time 😒me vinte ta rrija ate
njeri si guxon ai ta prek dhe me pak ta perqafoj mbretereshen time.
-Kukull sa mir qe po te shof si gjithmon e bukur je ,foli ai djali qe po perqafonte mbretereshen time dhe duke par trupin e saj nuk kishte fain ai kur ajo kishte veshur gjera qe nuk duhet ti vishej gjoksi i saj i dilte ne pah dhe ai po shikonte shpesh.
-Toni dhe mua me behet qefi qe te pash ,po fliste mbreteresha im ati djalit qe kishte emerin Toni .
-hee boll u perqafuatt tani ,po flisa pak i acaruar nga perqafimet qe po i jepte Toni mbretereshes sime dhe shikimet qe po e shikonte pak sa shum po mos te kishte shok mbreteresha ime do ishte i vdekur tani ai tr*pi 😡.
-Po ku keni qen ju pse nuk keni ardhur per te me marr nga kjo shtepi ,po fliste ajo e merzitur kaq shum e kam merzitur un qe don per te ikur nga un🙁.
-Mbreteresh ti je ne duart e sikurta nuk mund te ikim ne shtepin ton sepse na kan sulmuar Vitali dhe ketu je mir mbreteresh ,po fliste Leoja drejt saj .
-Oo Akoma merr frym ai ,po fliste teper e nervikosur drejt Leos.
-Zonja ime ti e njhe shum mir Vitalin ,po fliste Leoja drejt saj.
-Leo eja ne zyren time ,po flisja  duke u larguar qe aty nuk doja qe te flisaj aty ku ishte mbreteresha.
-Po tani Massimo,tha ai pas meje .
Ishim ne zyren time duke folur per atë bir bu**tre.
-Massimo nuk kemi si te sulmojme tani do ishte nje humbje e keqe per ne ,po fliste Leoja .
-Nuk mundem me Leo dua ta vras ate tr*p,po thoja teper i acaruar kur pash qe ne zyre hyri Danjeli dhe u afrua drejt nesh .
-Massimo me mir te mos sulmojme tani ,po fliste Leoja .
-Epo mir duhet te bejmë kujdes se ai bir bu**tre esht i zoti,po thoja drejt tyre.
-Shef te shtoj rojet ne klub ,foli Danjeli .
-Po Danjel dhe sonte do jemi aty ,po thoja drejt ti.
-Mir shef ,foli Danjeli .
Doja te rrija pak me djemt sot tek klubin qe kisha un ketu afer shtepis aty ku vishin te gjith mafjet per te plotesuar tekat seksuale.

~Emily~

Po rrija duke folur me Andin,Deviton dhe Tonin me kishin munguar shum per ato po rrinim ne kuzhin te gjith dhe po pinim leng portokalli .
-Devito po Mia esht mir ajo ,po fliste drejt ti i friksuar .
-Ajo esht mir mbreteresh mos ki marak do ikim perseri ne shtepin ton por jo tani mbreteresh ,po fliste Devito drejt meje .
-Epo shpresoj qe te ikim sa me shpejt nga kjo shtepi,po rrija e merzitur dhe kete vuri re Toni se po rrija e merzitur .
-Kukull te ka merzitur kush ketu qe nuk te pelqeka qe te rrish ketu ,tha Toni duke me par drejt e ne sy.
-Joo thjesht jam mesuar ne shtepin time ,thash duke qeshur .
-Shpresoj ,tha Toni pas meje .
Pash qe ne kuzhin erdhi Leoja dhe u afraur drejt nesh .
-Djema ejani kemi disa pun për te bër ,po fliste Leoja drejt tyre .
-Çfar pune mor ,kete here foli Andi .
-E pergjithshme ,tha Leoja.
-Mbreteresh me qa shof qenke mir ,u drejtua Leoja drejt mje.
-Ne fakt nuk jam mir Leo nuk mund ta besoj qe ai bastardi merr frym akoma,po flisaj e acaruar.
-Do e vrasim mbreteresh mos ke marak ate pun per at erdhem ketu ,po thoshte Leoja .
-Epo shpresoj shum qe ta vrisni nuk mund te jetoj qet kur ai jeton akoma ,po thoja .
-Po mbreteresh ,tha Leoja .
-Le te ikim tani ,po fliste Leoja drejt Andit ,Devitos dhe Tonit dhe ashtu bëren iken pas Leos dhe isha vetem ne kuzhin.
Me shkoj mendja te rrija me krisen nuk e kisha par dokund sot ,u drejtova drejt dhomes se saj dhe trokita ne deren e dhomes e saj dhe degjo zerin e saj qe tha hyr dhe hyra ne dhomen e saj .
-hej Krisa ku ke qen moj se nuk te kam par dokund ,po thoja asaj ishte ulur ne shtratin e saj .
-Me fal Emily kam qen pak e semur ,po fliste ajo e lodhur .
-Nuk ka gje Krisa doja te thoja qe mora leje tek shefi yt per te takuar familjen tende mundesh te shkosh sa her te duash ti ,po flisa duke buzqeshur .
-Emily nuk di se si te falenderoj  per kete gje je shum e mir ,po thoshte ajo e gezuar dhe erdhi drejt meje duke me perqafuar.
-Te lutem per çfar jan shoqet,po thoja asaj e gezuar .
-Si thua te shkojm tek dhoma ime dhe te rrim aty te provojme donje veshje ,po thoja asaj nuk kishim tjter gje per te bër .
-Epo nuk esht i ide e keqe ,po fliste ajo e gezuar.
-Krisa do me japesh telfonin tend do te doja qe te thirrja shoqen time te gusht kam kohe pa e par ate,po thoja asaj  .
-Emily do kisha dhën telefonin tim por nuk e di nese shefi leojon donje te ftuar ne shtepi pa dijenin e ti ,po fliste ajo e merzitur .
-Krisa ti vetem me jep telefonin mua se ai nuk do merr vesht kete gjë ,po thoja asaj .
-Epo mir ,tha ajo duke shkuar te merrte telefonin e saj dhe me dha mua ,po fermosha numerin e saj dhe po prisa qe ajo ta hapte telefonin kur degjoj qe ajo u pergjiigj.
-Keili jam un Emily ,po thoja .
-Emily oo zot sa me kishe munguar te degjoj zerin po ku ke qen ,po fliste ajo nga ana tjter e telefonit .
-Keili nuk kemi kohe qe te flasim por do te tërgoj adresen dhe do flasim kur te jesh ketu,po thoja asaj.
-Okey ,tha ajo dhe mbylli telefonin .
Me tregoj Krisa andresen sepse ne fakt nuk dija se ku isha nuk kisha dalur nga kjo shtepi ,dhe nisa adresen keilit me sms shpresoja  shum qe ajo te vinte shpejt qe ai idjoti ishte ne zyr dhe nuk doja qe ai te shinte qe un po thirrja shoqen time ne shtepin e ti pa dijenin e ti.
Pas disa oreve un dhe Krisa ishim ne kuzhin ku po prisnim per keilin disa here shikonim nga drejtarja e kuzhines jasht drejt portes se madhe qe kishte roje aty rreth portes.
Pash qe ajo erdhi dhe po fliste me nje roje aty afer .
-Krisa shko merre keilin dhe thuaj rojes qe esht ne shoqe e jotja ,po thoja drejt saj ajo nuk foli vetem tundi koken dhe shkoj drejt saj pash qe roja e la qe te hynte dhe u drejtu drejt shtëpis.
Hry brenda ne shtepi dhe e perqafova shum me kishte munguar shum .
-Emily po ketu ku jemi kjo nuk esht shtepija jote ,foli ajo duke shikuar perreth shtepis.
-Keili leri keto pytje tani le te ikim ne dhomen time ,po thoja drejt saj dhe ajo erdhi pas mje bashk me Krisen .
Berritem ne dhomen time dhe bylla deren mir qe te mos hynte kush .
-Pra keili kjo esht krisa dhe Krisa kjo esht keili ,po thoja te dyjave .
-Gezohem ,foli keili drejt saj .
-Gjithashtu,tha Krisa .
-Pra le te bejm qef ,thash drejt dyre .
Kishte kaluar disa ore duke folur gjërat tona dhe kishim provuar disa veshje Krisa dhe Keili disa rroba te mija ju rrishin shum mir ,kishim dëgjuar muzik dhe kercenim te lumtura pas disa oreve u shtrim qe te trija ne shtratin tim ishim lodhur duke kercyer dhe po rrinim duke par ne tavan.
-Sa bukur ja kaluam ,po fliste Krisa .
-Po me te vertet ishte bukur ,foli keili.
Po rrinim duke folur kur dëgjova qe dera trokiti,u ngrita me shpejtesi shpresoja qe te mos ishte Massimo.
-Mund te hy ,degjova zerin e Danjelit .
-Po ,thash ati qe mund te hynte ne dhome .
Dhe ai hyri brenda ne dhomen time po lutesha shum qe Danjeli te mos i tregonte Massimos per Keilin qe solla ne shtepin e ti.
-mbreteresh  me fal po kush esht kjo vajza ,foli ai duke par drejt Keilit .



👉🏻💌
👉🏻⭐️

***************
VAZHDON
***************

"Queen e Mafjes"👸🏻🐺🔪🩸Where stories live. Discover now