21 🤍

757 47 5
                                    





-Danjel kjo esht nje shoqe e imja ,po thoja ati.
-mbreteresh Massimos nuk i pelqen shum kur dikush hyn ne shtepin e ti pa dijenin e ti,po fliste ai drejt mje.
-Danjel kisha frik qe ai nuk do me lejonte te lutem mos i thuaj gje ati ,po e shikoja e merzitur ate  .
-Epo mir nuk do i them gje ,tha ai .
-faleminderit  shum ,thash e gezuar.
-Emily me duhet te iki esht bër von me fal por duhet te iku ne apartamentin tim ,po fliste Keili .
-Nuk ka gje keili ,po thoja asaj duke e perqafuar .
-ja kaluam mir falemidnerit per gjithçka,po thoshte Keili .
-Eja te te percedhi ,po fliste Krisa.
-Danjel ku esht Massimo ,po thoja doja ta dija qe ai te mos shohe Keilin duke ikur .
-Epo besoj se esht ne dhomen e ti ,po fliste ai.
-Mir Danjel  ,po thoja dhe ai u largua .
Krisa kishte ikur per te percedhur  keilin tek porta .
Isha vetem ne dhome dhe pash nga dritarja ishte erresuar ,dola nga dhoma ime dhe po ecja gjat koridorit te madh kur dëgjova zerin e ti qe me therriti.
-mbreteresh ,foli ai dhe u ktheva drejt ti.
Nuk doja qe te flisja me idjotin thjesht po shija qe ai po afrohe drejt mje dhe me shum dhe me kapi nga beli dhe me afroj drejt murit .
-Mos me prek me ler te qet ,thash me inat.
-Jo vogelushe ke thyer nje rregull qe ti nuk e ke zbatuar,po fliste ai.
-çfar rregulli po flet  me ler te qet ,po thoja ati.
-ke futur njerz ne shtepin time pa dijenin time ,tha ai duke me par ne sy ku vall e mori vesht ai .
-Dhe ku e more vesht ti ,po thoja duke par ate.
-Zemer kjo shtepi ka kamera dhe shikoj se kush hyn dhe kush del nga kjo shtepi ,po fliste ai .
-Nuk jam zemera jote kam nje Emer un.thash e caruar.
-Ashtu thua ti vogelushe ,foli ai duke par drejt mje .
-Dhe mos te sho qe vishesh më keshtu më,po thoshte ai duke par trupin tim.
-Nuk me dalon ti se si te vishem un ,thash duke ngritur pak zerin .
ndjeva qe ai me shtrengoj  nga beli fort dhe rengova nga dhimbja qe ai po me bente ne trupin tim  .
-Aaa po me vret i marr ,po thoja.
-Epo ben mir qe te mos flasesh me mua ashtu ,po fliste i acaruar.
-Je shum i marr ,po thoja me veshtersi nga dhimbja qe kisha .
-Kush te tha qe te fusje njerz pa lejen time ,po fliste ai pak i acaruar .
-vet un doja dhe nuk me plas fare se çfar ben ti,po flisja drejt ti ai u afrua afer meje dhe me shtrengoj dhe me shum .
-Ben mir qe te mos flasesh keshtu me mua vogelushe besoj qe nuk do te doje donje deshkim ,po fliste ai shum afer buzeve te saja po rrinte duke par ato buz dhe u largua nga un .
-Tani shko ne dhomen tende dhe mos bej sherre vogelushe perndryshe e di vet se do jet keq per ty ,tha ai duke u larguar nga ajo .
Pa qe ai u largua oo zot çfar idjoti kam te merrem po thoja ne mendjen time 😒.
Po me dhimte pak trupi im me kishte shtrenguar shum idjoti nuk e kuptoj ate njeri nje her esht engjull me mua nje her djall 🤷🏻‍♀️po per mua esht vetem nje djall.
Po shkoja posht tek Krisa pash qe ajo doli nga kuzhina dhe u drejtova drejt saj.
-hej Kirsa ke par dokund Tonin ,Deviton dhe Andin ,po thoja doja qe rrija me ato nuk kisha gje tjter per te bër.
-Në fakt e di se esht ne klubin ketu afer me djemt e tjer ,po thoshte ajo e merzitur .
-Krisa po pse u merzite ,thash asaj.
-Epo jam pak nervoze nuk me peqlen te shkoj Danjeli aty te shikoj donje vajze ,po thoshte ajo e merzitur .
-Nuk besoj se Danjeli do e bente ket gje ty doshta ai mund te ket ndjenja per ty do flas me te ,po flisaj asaj.
-Shpresoj qe te ket dhe ai ndjenja per mua,tha ajo dhe u bë kuq nga turpi .
-Pra ato paskan ikur ne klub per qef ,thash dhe kisha ndermet nje plan 😉per Massimon ai idjoti  nuk do shpetoj let nga un harroj se un jam mbreteresha ketu😏.
-Çfar ke ndermen Emily qe ke ate fytyr,po fliste Krisa duke me par me vemendje.
-Epo diçka qe do jete e bukur ,po thoja duke qeshur pak 😁.
-Emily mos te shkoj nderment te shkosh aty sepse aty jan shum njerz te keqi ka shum banda aty ,po fliste ajo por un e kisha vendosur tani qe te shkoja tek ai idjoti .
-me thuaj  ku esht se dua te shkoj nese don eja me mua ,thash duke par ate dhe ajo kishte betur duke me par drejt meje .
-Jo faleminderit Emily nuk dua kam pun me fal ,po fliste ajo e merzitur .
-Po mir si te duash me thuaj ku esht dhe do me tregosh donje dalje te fshete nga kjo shtepi qe te mos me shohin rojet ,po thoja saj.
-Mir ,tha ajo dhe po me tregonte se ku do te dilja dhe ku do te shkoja tek ai klubi .
Isha ne dhomen time doja qe te vishja diçka qe te binte ne sy tek ai idjoti doja qe te acaroja dhe me shum sikur ai me acaron mua epo engjulli i pelqen te luaj me nje djall si puna e ati .
Vesha nje kanatjere te zeze me dilte folma e gjoksit shum mir dhe nje fund shum te shkurt ku mund te dilnin ne pah te pasmet e mia epo do te luajm pak prici im i dashur 😉po thoja ne mendjen time ,bëra dhe pak mejkap dhe floket i lash te leshuar dhe dola nga dhoma ime .

Vesha nje kanatjere te zeze me dilte folma e gjoksit shum mir dhe nje fund shum te shkurt ku mund te dilnin ne pah te pasmet e mia epo do te luajm pak prici im i dashur 😉po thoja ne mendjen time ,bëra dhe pak mejkap dhe floket i lash te leshuar d...

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.



Shkova posht ne guzhin ku aty po me priste Krisa per te me derguar drejt klubit ,pash qe Krisa kishte betur duke me par e habitur .
-Te lutem bej kujdes ,tha Krisa .
-Mos ki marak ate pun jam e zoja ,po thoja dhe  dola nga shtepja drejt klubit.







**************
VAZHDON
**************

Share 💌
koment📥

------------------------------------------
"Koha vendos se kë do të takojmë në jetën tonë ,zemra vendos se kë duam në jeten tonë dhe sjellja jonë vendos se kush do të qëndrojë ne jeten tonë".
------------------------------------------

^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
Falemindrit  shum nga ju qe po lexoni historin time qe kam arritur 1K nga fal jush Faleminderit nga zemra 💗.
Ajo muzika lart 👆🏻esht per tju falenderuar qe lexoni historin time ❤️ 🥰
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

"Queen e Mafjes"👸🏻🐺🔪🩸Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin