63🤍

636 33 2
                                    







Pasi isha nderruar po ecja drejt dhomes se ndenjes ,pash qe aty ishte Krisa me kutin e tortes dhe te biskotave qe kishim pergatitur
per ditelindjen e vellait te vogel se krises .
-Je bër gati ,po thoja drejt Krises e lumtur.
-Po ke folur me Massimon ,po fliste ajo.
-Po fola me te dhe me la qe te vi me ty,po thoja e lumtur.
-Sa mir vellait tim te vogel do gezohet shum kur do te shikoj ,tha ajo.
-Po ku jan djemt ,tha ajo drejt meje.
-Jan duke poshuar sepse jan lodhur nga stervitja qe kan bër ,po thoja.
-Dhe Danjeli ,shtoj ajo.
-Po dhe ai ,po thoja kur ne nje moment ne dhomen e ndenjes hyri nje roje së bashku me nje vajz nuk me besuan syt qe ajo femer kishte ardhur perseri ne kete shtepi😒.
-Ooo kush na qenka ketu ,tha ajo duke drejtuar shikimin drejt meje .
-Pershendetje princesh te mori madhi per mua ,tha ajo .
-Çfar kerkon ti ketu,po thoja drejt saj pak e acaruar.
-Nuk kam pse te jam ty llogari moj ...,po fliste ajo kur ne nje moment dëgjova zerin e ti qe nderpreu fjalen e saj.
-Elen bën mir qe te mos vazhdosh dhe me shum ,tha ai duke hyri ne dhomen e ndenjes ku ne po qendronim dhe po qendronte drejt Elenes pash qe ai kishte veshur nje kustum te bukur ku dukej shum mir trupi i ti muskuloz🙈.
-Oo bukuroshi im kam kohe pa te par eja te perqafoj pak ,tha ajo duke u afruar drejt ti per ta perqafuar por ai nuk e la kete gjë qe ta bënte.
-Nuk esht nevoja Elena ,tha ai teper serjoz se kisha par kaq shum serjoz po thoja duke par drejt ti.
-Çfar te ka gjetur keshtu ,tha ajo drejt ti.
-Shko ne zyren time Elen,tha ai drejt saj.
-Po te... ,po fliste ajo kur ai e nderpreu se foluri perseri.
-Thash qe te shkosh ,tha ai drejt saj dhe keshtu bëri u drejtua drejt meje dhe me dha nje shikim te eger dhe u largua drejt e ne zyren e ati idjotit.
-Roje do shoqerosh Krisen dhe Mbretereshen tek vendi ku ato dëshirojn,po fliste ai drejt nje djaloshi .
-U kuptuam ,tha ai.
-Po zoteri ,tha djaloshi drejt ti.
-Shum mir tani ndimoj vajzat per kutit qe kan per te marr,po fliste ai duke drejtuar shikimin drejt meje .
-Per gjdo gjë me merr ne telefon bêfshi qef,tha ai duke buzqeshur drejt meje dhe u largua .
-Zunjsh ketej ju lutem ,tha djaloshi duke marr kutit qe kishim dhe u nisem per te shkuar tek makina jon qe po na priste .

~Massimo~

Hyra ne zyren time pash qe ajo ishte ulur tek nje nga divanet qe ishin dhe po qendronte duke veshtruar drejt meje .
-Pra si te shkoj ,po thoja drejt saj.
-Epo shum mir kam marrur informacjon shum per aq sa ty te duhet te dish per Lukasin ,po fliste ajo.
-Pra le te themi qe ti ja dole ,po thoja dhe pse dija gjithçka se çfar do te ndodhte 😏.
-Epo ja qe po jam shum e mir per keto pun ,po fliste ajo .
-Pra me thuaj çfar ka ne mendje te baj ai ,po thoja.
-Aq sa ai me ka thën nuk ka donje plan per ty nuk dëshiron qe te bej donje hap drejt teje pa dashur ti ai thjesht po merret me banden e ti po ashtu dhe me disa grupe te tjera mafjesh ,po fliste ajo.
-Pra ai nuk ka donje plan per donje sulm drejt meje ,po thoja.
-Jo tani per tani jo keshtu me tha ai ,tha ajo.
-Pra le te qojmë nje gote per ty Elen qe bëre kete gjë per mua ,po thoja duke aktruar sikur po besoja fjalet e saja me te vertet .
U drejtova te merrja dy gota me pije qe kisha mbushur dhe u drejtova te jepja nje Elenes.

U drejtova te merrja dy gota me pije qe kisha mbushur dhe u drejtova te jepja nje Elenes

Oups ! Cette image n'est pas conforme à nos directives de contenu. Afin de continuer la publication, veuillez la retirer ou mettre en ligne une autre image.
"Queen e Mafjes"👸🏻🐺🔪🩸Où les histoires vivent. Découvrez maintenant