~Massimo~Pasi doli mbreteresha nga zyra u ngrita qe aty te pushja nje gote tjter dhe Danjli ishte aty sëbashku me Elenen .
-Pra për çfar erdha un ketu ,po fliste ajo,
-Do bësh diçka Elen,po thoja .
-Po trimush çfar te duash ti do bej un,tha ajo duke i ulur pash drejt Danjeli qe nuk po i pelqente fare se si po fliste ajo.
-Do shkosh qe te rrish disa dit aty tek Lukasi dhe do flirdosh me te dhe duhesh te kesh shum kujdes qe ai te mos dyshoj kete gjë Elen dhe do e pysesh rreth donje gjeje prej nesh ,po thoja asaj.
-Për kete me thirre mua trimush do e bej mos ki marak ate pun,po fliste ajo.
-Dhe Elen e din shum mir se çfar i bëj tradhetarve,po thoja .
-Zemer ke besim tek un kjo pun do baroj do vendos donje ilaç qe te flas ai ,po fliste ajo.
-Shpresoj qe shtu te jet ,thash .
-Dhe kur do shkoj tek ai ,tha ajo sa qef paska që te shkonte tek ai tr**i.
-Do shkosh kur te them un jo tani do qendrosh ne kete shtepi Elen do te tregoj Danjeli dhomen tënde,po thoja .
-Oo trimush me pelqen kur flet keshtu ,po fliste ajo drejt meje .
-Tani shko ne dhomen tënde ,po thoja asaj .
-Eja ,tha Danjeli drejt saj.
-Epo mir trimush ,tha ajo duke u larguar nga zyra ime pash qe ato u larguan dhe u ula ne vendin tim dhe po merresha me disa gjera qe kisha per te marr.~Emily~
Kisha berritur ne vendin ku punonte Keili dalav makinen dhe dola pas meje doli dhe Krisa pash që pak me tutje ishin dhe djemt kishin dalur nga makina dhe po vinin ,drejt nesh pasi u nisem drejt hyres e lokalit Devito dhe Toni qendruan jasht Andi erdhi me ne u ula afer tek tavolina dhe po shikonim perreth lokalit.
-Besoj që do gëzohet shum Keili kur do na shikoj qe jemi ketu ,tha Krisa e lumtur .
-Besoj qe po ,po thoja pash pak me tutje ate duke ndar porosin e personave ne tavolinen e tyre po e shikoja pash qe ajo me pa drejt nesh dhe buzqeshi pak dhe u drejtau drejt nesh.
-Oo Emily çfar suprize ,tha ajo duke me perqafur .
-Si je Keili ,po thoja dhe ajo u drejtu te perqafonte krisen .
-Mir jo keq duke punuar çfar te bej tjter ,tha ajo pash që syt e saj shkuan tek Andi mos doshta keto te dy po ndjejn donje gjë per njeri tjterin.
-Dëshironi qe te pini donjë gjë ,tha keili drejt nesh .
-Un dua nje limonate ,po thoja .
-Dhe un gjithashtu ,tha Krisa.
-Po ju çfar doni ,tha Keili drejt andit pash që Andi po e shikonte ka koka tek këmbet Keilin.
-Jo nuk dua gjë ,po thoshte Andi.
-Mir po shkoj un,tha ajo dhe u largua nga ne drejt vendit te saj .
Pasi kaluan disa sekonda erdhi Keili duke na dhën limonaten tone ne tavolin dhe u ul dhe ajo afer nesh .
-Nuk do kem shum kohe qe te flas me ju me falni vajza por kam shum pune sot por me behet shum qefi qe erdhet ,po fliste ajo .
-Te lutem Keili dhe mua me bëhet qefi qe te pash ,po thoja~Andi~
Po shikoja atë qe po fliste dhe po qeshte me vajzat me te vertet me pelqente ajo vajz me nje shikim me beri per vete ajo femer .
-Do te vish neser ne shtepin time Keili nese nuk do kesh shum pune ,po fliste mbreteresha .
-Neser do kem pak pun besoj por do vi ,tha ajo ne fakt e doja që ta shikoja ate vajz gjat gjith dites nuk e kuptoja perse .
-Do te vi Andi që do te marr mos merr taksi ,foli perseri mbreteresh drejt saj .
-Jo muk esht nevja Emily do vi vet ,tha ajo .
-Keili te lutem nuk e kuptoj pse duhesh te marresh taksi kur ështe Andi qe te merr ai me mir keshtu ,tha mbreteresha duke me par drejt meje .
-Epo mir Emily ,tha ajo .
Kaluan disa ore që po flisnin për gjërat e tyre dhe un vetem po shikoja ate se si fliste kaq embel pash qe ajo u ngrit kur pa nje djal qe po e therriste me dukej qe ishte pronari e ati lokali po e shija mir ate tipin nuk po me pelqente shum shikimet qe po jepte asaj .
-Ai doshta do jet pronari qe na ka folur keili ,tha Krisa .
-Me vjen qe te vras me keto duar po çfar po ben ai me duart e saj,po thoshte mbreteresha pash qe ai tipi kishte kapur duart keilit dhe po fliste .
-Andi shkoj bej sikur je ti i dashuri i ti shko tani ,tha mbreteresha .
-Çfar te bej un ,po thoja pak i habitur .
-Shko mos me shiko ashtu po shko tani tek ajo ,po fliste ajo keshtu bëra çfar me tha mbreteresha u ngrita që aty dhe u drejtova drejt tyre .
-Zemer ke dhe shum pun ,po thoja drejt saj dhe ajo me pa me hapi nga ato fjal qe thash.
-kush je ti çfar ke me keilin ,tha ai djali qe ishte me keilin .
-Un jam i dashuri i saj nuk te ka folur Keili për mua ,po thoja ati tr**it me vinte qe te rrija po ja që nuk duhej qe ta bëja.
-Ke të dashur keili dhe nuk me ke treguar gjë,po fliste ai tipi.
-Eeee po kam të dashur Markus ,tha ajo drejt ti dhe mu afrau afer meje pra ai tipi e paska emerin Markos .
-Por kur u njhot nuk e dija gjë qe je e lidhur ,po fliste ai po pra do i tregojm se kur do lidhemi ne keti tr**it.
-Epooo,po fliste ajo nuk kishte çfar ti fliste as ajo keshtu qe fola une .
-Kemi nje muaj qe nihemi,po thoja .
-Dhe nuk me ke treguar gjë Keili ,po fliste ai drejt saj.
-Po nuk doja që te dregoja qe jam e lidhur shef ,tha ajo e friksuar.
-Epo nuk ka gjë gezohem qe nihemi un quhem Markos ,tha ai duke me dhën doren drejt meje .
-Gëzohem Andi ,po thoja as nuk me interesoj fare ai por çfar ti beja mbretereshes.
-Epo mir do shihemi pra ,tha ai dhe u largua as nuk doja qe te shija me ate surrat pash drejt saj kishte betur duke me par drejt meje .
-Çfar ,po thoja me qudi .
-Falemindrit shum qe me shpetove nuk doja qe te dilja me ate njeri ,po fliste ajo e lumtur dhe buzqesha pak drejt saj .
-Nuk ka përse te kerkoj qe te dilje me te ,po thoja pak kurjoz .
-Po por nuk esht hera par që e ben kete gjë,tha ajo pak e merzitur ai i marri nuk e kupton se çfar esht nje femer e vertet.
-Tani je mir besoj ,po thoja asaj .
-Po tani jam me mir faleminderit shum ,po thoshte ajo .
-Le te shkojm tek tavolina ,po thoja dhe u nisem drejt tavolies qe ishte Krisa dhe mbreteresha aty.
Qëndova disa sekonda aty dhe u ngrita qe te ikja jasht tek djemt pash dhe njher ate dhe dola nga lokali .
CZYTASZ
"Queen e Mafjes"👸🏻🐺🔪🩸
RomansMos qaj për të kaluarën ,nuk ekziston më . Mos u shqetësoni për të ardhmen , është ende larg . Le të jetojmë të tashmen edhe le ta bëjmë atë më të bukur . 👑❤️ ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Emily dhe Massimo 💞 ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~...